Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Våkner nesten aldri senere enn 9. I går hadde jeg fri, og sov til 3. Det var ikke akkurat en god følelse. Men at jeg faktisk klarte det, er et under.

Jeg sto opp halv tre i dag. Klarte å sovne i 22-tiden og våknet ved midnatt.... Heldigvis begynner jeg sent på jobb i morgen. :wee:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Nils Georg : Og så ei melding til Rune Øygård , ikkje gjer noke som eg ikkje ville gjort.......hei hei!

;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Våkner nesten aldri senere enn 9. I går hadde jeg fri, og sov til 3. Det var ikke akkurat en god følelse. Men at jeg faktisk klarte det, er et under.

Det er ikke noe stort under. Hvis du går inn for det kan du sove i 20 timer uten problem. Jo mer du sover, desto slappere blir du. :)

Lenke til kommentar

Det er ikke noe stort under. Hvis du går inn for det kan du sove i 20 timer uten problem. Jo mer du sover, desto slappere blir du. :)

Det er mer det at jeg aldri får det til ellers. I tillegg til at jeg hater å sove lenge. Fikk derimot ikke sove i natt, så er vel ikke helt toppers det heller.
Lenke til kommentar

Jeg synes Punky og Directions er de to beste merkene til semi-permanent. De vaskes dessverre ut litt fort, men til gjengjeld holder en sånn boks ganske mange farginger. Da jeg hadde langt og tykt hår varte en directions-boks ca. 2.5 farginger av hele hodet. Skikkelig drøy i bruk. I tillegg koster de relativt lite, jeg betaler vel £3.50 per boks fra en britisk nettside.

Det var billig. Skal sjekke det ut. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...