Slimda Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Du skal få ett poeng for forsøket. 1/10. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Om dere mener Mack smaker som vann har dere ikke smakt Mack Arctic.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Bare for å nevne det tenkte jeg meg en sprayflaske. Raskt og effektivt. The icekiller brukte slike metoder ofte. Haha, wow. Leste på wikipedia. Er visst bare å søle litt cyanid på huden til noen så er det nok... Ikke trygt å vite sånt. ppm = parts per million. 270 "cyanid" per million "luft" er nok til å drepe deg. Aha, men da gir det mening. Om dere mener Mack smaker som vann har dere ikke smakt Mack Arctic.. Arctic ! Haha ! Hadde helt glemt det ølet. Husker vi drakk det på Svingen pub i Heggelia da jeg var i militæret. Good times Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Absolutt! Jeg elsker rosa selv, og jeg vurderer å farge det blått neste gang. Bleke inn leopardmønster? Greier du det selv? I så fall, lær meg! Jeg vet ikke om jeg kan fjernlære det, måtte i så fall filmet, men ja, det kan jeg. Eneste man trenger er en tynn tintbørste, alligatorklemmer og tålmodighet, egentlig. Eller q-tips, men da må du ha enda mer tålmodighet. Edit: Hvis du allerede er blond kan du dyppe en selleristang i farge for å lage leopardmønster, da. Endret 30. mai 2013 av Eplefe Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Virkelig? Da må jeg være en stor taper siden jeg nettopp har blitt hektet på ZerOH-saftene. Da er du desverre en taper. Synes ikke saft er noe særlig. Tar lett et glass melk isteden Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg trodde de fleste hadde visse grunnleggende kunnskaper om slikt, Gyr0. Å faktisk utføre det er jo en helt annen sak. Jeg personlig liker å leke meg litt med sånt når jeg skriver. Ville ikke gjort noe slikt i virkeligheten med mindre noen forsøkte å drepe meg eller voldta meg. Eventuelt begge deler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Arctic ! Haha ! Hadde helt glemt det ølet. Husker vi drakk det på Svingen pub i Heggelia da jeg var i militæret. Good times Svingen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Klokka 18 skal jeg sjekke ut ny leilighet. Blir bra, håper jeg ihvertfall. Dungeon or "no go". Funky 70/80-tall kan gå. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg trodde de fleste hadde visse grunnleggende kunnskaper om slikt, Gyr0. Å faktisk utføre det er jo en helt annen sak. Jeg personlig liker å leke meg litt med sånt når jeg skriver. Ville ikke gjort noe slikt i virkeligheten med mindre noen forsøkte å drepe meg eller voldta meg. Eventuelt begge deler. Jeg er en snill gutt. Jeg vet ikke sånt. Hva skriver du ? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Svingen. Haha, husker jeg var så lei musikken der at jeg brant en cd med In Flames og ga til bartenderen. Den tok hun rimelig fort ut av cd spilleren igjen xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Haha, husker jeg var så lei musikken der at jeg brant en cd med In Flames og ga til bartenderen. Den tok hun rimelig fort ut av cd spilleren igjen xD Eller rompisen vår som nekta å våkne selv om vi spilte In flames eller Dragonforce på fullt? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Eller rompisen vår som nekta å våkne selv om vi spilte In flames eller Dragonforce på fullt? Sjølstad? Haha, tror jeg har et bilde et sted der han sitter å sover med en diger kabelrull på hodet. Og en der han sover med bananskall og snusask i fjeset. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Riktig! Det var egentlig jævlig gøy til tider på det rommet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hva er det norske begrepet for det engelske "White collar worker"? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hva er det norske begrepet for det engelske "White collar worker"? Kontorrotte ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg setter en knapp på iskald Heineken fra flaske og Guinness. Ræva. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Blåruss? Nei. Kontorrotte ? Ja, men det kan jeg jo ikke skrive. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg skriver om alt mellom himmel og jord. Denne gangen er boken lite trivelig, for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg