KatrinaS Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Lurer dere på hvorfor myggen kommer til dere? http://www.side2.no/m/?articleId=3629713 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 http://olportalen.no/2013/05/29/olmannen-pa-landas/ Hvorfor har ingen fortalt meg om denne butikken? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 http://olportalen.no...nnen-pa-landas/ Hvorfor har ingen fortalt meg om denne butikken? Lurte på det samme da jeg så artikkelen for en time eller to siden. Hvordan den fant sin vei i min nettleser vet jeg ikke, men jeg er meget takknemelig for at vedkommende som delte den delte den med meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Aiaiai. Her må det bli tur til Landås, som heretter omtales som Mekka. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Tipper Eplefe har visst om den, men holdt den for seg selv... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Eneste som er kjedelig er at det bare er butikkstyrke. Fint initiativ. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Kanskje vi burde ha eksursjon bort dit Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Tipper Eplefe har visst om den, men holdt den for seg selv... Vel, hvis dere ikke spør meg så kan jeg ikke gi dere svar. Eneste som er kjedelig er at det bare er butikkstyrke. Fint initiativ. Er jo lov å håpe på at det blir sterkere saker etterhvert. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Yeah, men det krever jo lovendring. Det tror jeg ikke skjer med det første. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Yeah, men det krever jo lovendring. Det tror jeg ikke skjer med det første. ER LOV Å HÅPE, SA JEG. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Yeah, men det krever jo lovendring. Det tror jeg ikke skjer med det første. bergen unge høyre har det som en av sine saker!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg begynner faktisk å bli litt lei av pils. Har levd på en stødig diett av Hansa pilsner, Red Bull og vann de siste ukene, i mangel av noe annet å drikke. Blitt et og annet glass melk og hvitvin inni der så klart, men det går stort sett i de tre overnevnte. Red Bull fra 9 til 16, øl fra 18 til 2. Vann når jeg føler for det. Kanskje jeg skulle prøve meg på saft igjen ... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg begynner faktisk å bli litt lei av pils. Har levd på en stødig diett av Hansa pilsner, Red Bull og vann de siste ukene, i mangel av noe annet å drikke. Blitt et og annet glass melk og hvitvin inni der så klart, men det går stort sett i de tre overnevnte. Red Bull fra 9 til 16, øl fra 18 til 2. Vann når jeg føler for det. Kanskje jeg skulle prøve meg på saft igjen ... Vil tro at om du bytter ut Hansa Pilsner med skikkelig pils, eller annen type øl, så vil du igjen finne gleden i det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Nei, føler det samme om jeg drikker tsjekkisk pils også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Du kan jo skifte til Mack øl eller noe Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg begynner faktisk å bli litt lei av pils. Har levd på en stødig diett av Hansa pilsner, Red Bull og vann de siste ukene, i mangel av noe annet å drikke. Blitt et og annet glass melk og hvitvin inni der så klart, men det går stort sett i de tre overnevnte. Red Bull fra 9 til 16, øl fra 18 til 2. Vann når jeg føler for det. Kanskje jeg skulle prøve meg på saft igjen ... Ikke at jeg legger meg opp i det, men det høres meget usunt ut. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ikke at jeg legger meg opp i det, men det høres meget usunt ut. Du la deg nettopp opp i det. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Rosa hår er chill, det. Jeg gikk lei etter et par uker og gikk for turkis, rosa, blått og lilla i stedet, riktignok, og det er bare luggen min. Har vurdert å ta hele hodet turkis eller mørkerosa til høsten siden jeg uansett holder på å gro ut håret på sidene og sånn, men er litt i tvil. Frister litt å bleke inn leopardmønster og farge det i morsomme farger som en last hurrah til hanekammen. Absolutt! Jeg elsker rosa selv, og jeg vurderer å farge det blått neste gang. Bleke inn leopardmønster? Greier du det selv? I så fall, lær meg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Du kan jo skifte til Mack øl eller noe Altså, jeg har ikke tenkt å nedgradere til ølfarget vann heller. Ikke at jeg legger meg opp i det, men det høres meget usunt ut. Sunnere enn alternativet. Med andre ord, 2 til 3 liter Urge og 1 til 2 liter Coca-Cola. Hver dag. Billigere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg