Need44speed Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 rekemilkshake? æsj, det er det verste jeg har hørt 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 rekemilkshake? æsj, det er det verste jeg har hørt Det er faktisk veldig godt. Du burde prøve i morgen eller noe. Kan garantere deg at du vil bli overrasket som faen. Dritdigg! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 nei den går jeg ikke på Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 I går kveld mekka jeg rekemilkshake og så denne filmen: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.6125312 Grisen begynner å fråde allerede på vei til bingen med stålpurka. Han er klar. Det er Marit også. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Noen ganger synes jeg det er jævla digg å være en skikkelig gris. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Grisen begynner å fråde allerede på vei til bingen (...) Her trodde jeg at du snakket om Vågå-ordføreren. 2 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 FOlkens! Sjur Vaage er spotted på settet til Paradise hotel! KOmmer han inn i finaleuka og vinner hele dritten???? Får han tina og halve kongeriket, eller smeller han kula rett ned i bakken og tar spenna? Velger han dagsfylla eller kviger? Får vi en egen diskusjon.no-paradise deltaker??? følg med videre. (si i fra hvis det går for langt) Hvem er det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvis du ikke vet hvem det er, da kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det var kult ja. Hadde datasmurf vært med, er det ganske åpenbart at han hadde vunnet. Han er mye kjekkere enn alle andre deltakere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) En kamerat av meg har 2 fjompenisser til kamerater (den ene har åpen soning og trenger vakter hele tida......men disse er så sløve at han kan gjøre ugagn ustraffet , samme på jobben : det er alltid noen andres feil når vedkommende gjør noe galt) , de minner ikke så rent lite om Baneheia-gutta , den ene har misbrukt jenter mens den andre har holdt vakt. Jeg driter i om den andre ikke var med på det , står du og ser på når noe slikt skjer og ikke griper inn så er du medskyldig , så enkelt er det ! Tier du så samtykker du. JHA var like mye skyldig som VK. Endret 28. mai 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Noen ganger synes jeg det er jævla digg å være en skikkelig gris. Ja , bare spør han dansken som ble klåfingra med Beyonce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 bananmilkshake var ikke så digg som jeg hadde trodd Bannanmilkshake hopp fallera og bannanmilkshake hopp fallerei ! Er bra og ha hopp fallerei..... (fritt oversatt fra melodien til Emil i Lønneberget) Nils sine bannanlokk på Mot i Brøstet , he he........ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Æææh,så mange nye folk! *gjemme seg* Yay, kom meg opp klokka 6 i dag. For én gangs skyld er det ikke er kvarter fra jeg står opp til jeg må gå. Store problemer med å dra skrotten ut av senga om morgenen. Eneste som fikset det var å sette vekkerklokka utenfor soverommet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Æææh,så mange nye folk! *gjemme seg* Yay, kom meg opp klokka 6 i dag. For én gangs skyld er det ikke er kvarter fra jeg står opp til jeg må gå. Store problemer med å dra skrotten ut av senga om morgenen. Eneste som fikset det var å sette vekkerklokka utenfor soverommet. Jeg hadde motsatt problem. Trodde jeg hadde forsovet meg, så fant jeg ut at jeg var oppe to timer før nødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg