Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det veit eg ikkje, han heiter berre Gud. det er Gud frå kristendommen viss du lurte, religionen min er berre ei grein ut i frå kristendommen. Eg er sendebod frå gud kan du seie, der han fortel meg kva som er rett og gale i bibelen. aksjonar der vi har togapartyer osv.

du høres jo bare gal ut

Mor di høyrast jo berre galen ut.

Lenke til kommentar

eg har laga layouten liksom, men har ikkje skrive teksten. Eg har ikkje ein gong greidd og skrive ein setning. Tenkte og byrje med noke sånn som dette "eg er ein 17, snart 18 år gamal gut som...osv".

men kva verker best å skrive, 17 år gamal mann, eller gut??

eg følar mann høyres mest seriøst ut, men eg følar meg som ein gut.

kva tykkjer dykk eg burde skrive??

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
det veit eg ikkje, han heiter berre Gud. det er Gud frå kristendommen viss du lurte, religionen min er berre ei grein ut i frå kristendommen. Eg er sendebod frå gud kan du seie, der han fortel meg kva som er rett og gale i bibelen
Så Gud bruker barn til slaveri? Jøss, du er bare et redskap for han. Fin far.

Den tannpussende Ali BaBa!

Haha! :!:

Mor di høyrast jo berre galen ut.

Forandrer ikke det faktum at Schnell høres gæren ut.

Gå får 4 år gammel jente, kanskje noen gidder å ta seg bryet med å lese brosjyren av medlidenhet.

Lenke til kommentar
det veit eg ikkje, han heiter berre Gud. det er Gud frå kristendommen viss du lurte, religionen min er berre ei grein ut i frå kristendommen. Eg er sendebod frå gud kan du seie, der han fortel meg kva som er rett og gale i bibelen
Så Gud bruker barn til slaveri? Jøss, du er bare et redskap for han. Fin far.

åhh, du snakkar om Gud som far min, det fårsto eg ikkje. Eg er rekteg nok hans son, men eg ser ikkje på han som min far. eg kallar han jo "Gud" liksom, ikkje far eller pappa. akkurat som josef var jesus sin far.

og eg er ikkje eit redskap for han, eg er hans son, og han elskar meg og alle andre menneskjer på jorda

------------------

noken som har noken seriøse forslag??

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
eg har laga layouten liksom, men har ikkje skrive teksten. Eg har ikkje ein gong greidd og skrive ein setning. Tenkte og byrje med noke sånn som dette "eg er ein 17, snart 18 år gamal gut som...osv".

eg følar mann høyres mest seriøst ut, men eg følar meg som ein gut.

kva tykkjer dykk eg burde skrive??

Du kan kanskje heller skrive: Eg er ein "passande adjektiv" 17-åring som...

Lenke til kommentar
åhh, du snakkar om Gud som far min, det fårsto eg ikkje. Eg er rekteg nok hans son, men eg ser ikkje på han som min far. eg kallar han jo "Gud" liksom, ikkje far eller pappa. akkurat som josef var jesus sin far.

og eg er ikkje eit redskap for han, eg er hans son, og han elskar meg og alle andre menneskjer på jorda

------------------

noken som har noken seriøse forslag??

Eg er sendebod frå gud

Det er en fin linje mellom å elske og å utnytte.

Selv ville jeg tatt en liten alvorsprat med fyren.

Lenke til kommentar

Til Chokke, samebror og de andre som tykkje at Schnell høyrast galen ut:

Det var ein gong eit kongerike eit sted langt, langt borte. Der budde det sjølvsagt ein konge og mange innbyggjar, men også ei vond heks. Ein dag helte heksa eit brygg i brønnen som gjorde dei som drakk det gale. I løpet av nokre dagar hadde alle, bortsett ifrå kongen, drukke vatnet og dei som hadde drukke det klaga på at kongen var blitt galen. Så kongen drakk av vatnet og innbyggjarane gleda og fryda seg over at kongen var blitt frisk igjen.

Tenk på den, dykk.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Det var ein gong eit kongerike eit sted langt, langt borte. Der budde det sjølvsagt ein konge og mange innbyggjar, men også ei vond heks. Ein dag helte heksa eit brygg i brønnen som gjorde dei som drakk det gale. I løpet av nokre dagar hadde alle, bortsett ifrå kongen, drukke vatnet og klaga på at kongen var blitt galen. Så kongen drakk av vatnet og innbyggjarane gleda og fryda seg over at kongen var blitt frisk igjen.

Sier du at det er vi som er syke? Ser ut som Schnell må drikke vannet med andre ord.

Lenke til kommentar
Det var ein gong eit kongerike eit sted langt, langt borte. Der budde det sjølvsagt ein konge og mange innbyggjar, men også ei vond heks. Ein dag helte heksa eit brygg i brønnen som gjorde dei som drakk det gale. I løpet av nokre dagar hadde alle, bortsett ifrå kongen, drukke vatnet og klaga på at kongen var blitt galen. Så kongen drakk av vatnet og innbyggjarane gleda og fryda seg over at kongen var blitt frisk igjen.

Sier du at det er vi som er syke? Ser ut som Schnell må drikke vannet med andre ord.

Men Schnell kan jo velje å ikkje drikke av vatnet; det er opp til ham.

Red.: God natt, Schnell!

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...