Freidig Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Har stirra på klokka siden jeg stod opp. Har fått enda en pakkelapp i dag. Nedtur. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Halla folkens, tror dere dette blir den store sommerhitten 013'? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Halla folkens, tror dere dette blir den store sommerhitten 013'? "013'"? Endret 25. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hvorfor ikke det? Den var til å gjespe av 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Den var til å gjespe av Siden du åpenbart kjedet deg mens du hørte sangen, kunne du heller sagt akkurat hva som kunne blitt gjort bedre. Evt. hva du ikke likte med den. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Har stirra på klokka siden jeg stod opp. Har fått enda en pakkelapp i dag. Nedtur. Jeg elsker pakkelapper. Kan virkelig ikke fordra å vente. Utålmodig liten shitkid. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg elsker pakkelapper. Kan virkelig ikke fordra å vente. Utålmodig liten shitkid. Jeg elsker de jeg og. Men det er et ork å dra ræva opp av sofaen/senga inni mellom. Fikk et par solbriller og en topshop kjole i dag. Jippi! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg dreit så mye på toalettet i sted at jeg føler meg helt, helt tom nå. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg dreit så mye på toalettet i sted at jeg føler meg helt, helt tom nå. Velkommen etter! Den følelsen har jeg hatt i mange, mange år... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg elsker de jeg og. Men det er et ork å dra ræva opp av sofaen/senga inni mellom. Fikk et par solbriller og en topshop kjole i dag. Jippi! Slik er det heldigvis ikke til meg. Får jeg en pakkelapp, så drar jeg snarest mulig. Akkurat nå venter jeg på noen shortser, industrial øredobler, navlepiercinger ++. I tillegg til den andre bikinien fra Victorias Secret Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Slik er det heldigvis ikke til meg. Får jeg en pakkelapp, så drar jeg snarest mulig. Akkurat nå venter jeg på noen shortser, industrial øredobler, navlepiercinger ++. I tillegg til den andre bikinien fra Victorias Secret Du og venter på bikini fra VS? Jeg kjøpte 1 i London, men fant ut at jeg bare MÅTTE ha en til Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Du og venter på bikini fra VS? Jeg kjøpte 1 i London, men fant ut at jeg bare MÅTTE ha en til Greit og å ha en bikini å skifte til, om du har brukt en tidligere. En til soling og en til bading. http://www.victoriassecret.com/swimwear/bandeau-top/push-up-bandeau-top-the-gorgeous-swim-collection?ProductID=111299&CatalogueType=OLS Fresh! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Siden du åpenbart kjedet deg mens du hørte sangen, kunne du heller sagt akkurat hva som kunne blitt gjort bedre. Evt. hva du ikke likte med den. Hahaha Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Siden du åpenbart kjedet deg mens du hørte sangen, kunne du heller sagt akkurat hva som kunne blitt gjort bedre. Evt. hva du ikke likte med den. Jeg ga deg en + for den, primer'n. Du har virkelig fortjent den! Endret 25. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Greit og å ha en bikini å skifte til, om du har brukt en tidligere. En til soling og en til bading. http://www.victorias...talogueType=OLS Fresh! Din var kjempe fin! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Din var kjempe fin! Her er den først jeg bestilte; http://www.victoriassecret.com/swimwear/bandeau-top/ruffle-push-up-bandeau-top-beach-sexy?ProductID=108925&CatalogueType=OLS Mye bra utvalg på VS Pen modell ja. Damn right. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvorfor viser de ikke samme dama foran og bak? Eller samme bikini? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg