Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker pakkelapper. Kan virkelig ikke fordra å vente. Utålmodig liten shitkid.

Jeg elsker de jeg og. Men det er et ork å dra ræva opp av sofaen/senga inni mellom. Fikk et par solbriller og en topshop kjole i dag. Jippi!

Lenke til kommentar

Jeg elsker de jeg og. Men det er et ork å dra ræva opp av sofaen/senga inni mellom. Fikk et par solbriller og en topshop kjole i dag. Jippi!

Slik er det heldigvis ikke til meg. Får jeg en pakkelapp, så drar jeg snarest mulig. Akkurat nå venter jeg på noen shortser, industrial øredobler, navlepiercinger ++. I tillegg til den andre bikinien fra Victorias Secret :D

Lenke til kommentar

Slik er det heldigvis ikke til meg. Får jeg en pakkelapp, så drar jeg snarest mulig. Akkurat nå venter jeg på noen shortser, industrial øredobler, navlepiercinger ++. I tillegg til den andre bikinien fra Victorias Secret :D

Du og venter på bikini fra VS? Jeg kjøpte 1 i London, men fant ut at jeg bare MÅTTE ha en til :D

Lenke til kommentar

Siden du åpenbart kjedet deg mens du hørte sangen, kunne du heller sagt akkurat hva som kunne blitt gjort bedre. Evt. hva du ikke likte med den.

Jeg ga deg en + for den, primer'n. Du har virkelig fortjent den! Endret av BananLaks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...