Geevarghese Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) ahh musikk var bare så mye bedre før. pink floyd, the beetels, bruce springsteen, nirvana, listen kunne bare forsette og fortsette.... synes så mye synd på folk nå tildags som bare hører på jostein bever, niki minaj, og macklemore. vi trenger en revolusjon ! Endret 24. mai 2013 av Geevarghese Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Gidder sjeldent å høre på ting som er eldre enn 2010 selv Rap Freddie Gibbs, Cunninlynguists, RA the rugged man, Big Krit, Kendrick Lamar etc. Metal Kvelertak, Purified in blood, Audrey Horne, Black Label Society, Volbeat, Airbourne etc. Elektronisk Avicci, Afrojack, W&W, Calvin Harris, Deadmau5 etc. Ogsåvidere synes vi lever i en god alder, musikkmessig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg hører på musikk som er bra uavhengig av årstall det er gitt ut i. (At Primer tydeligvis mener at de 3 siste årene overgår alt som er laget før blir nok stående for hans egen regning). 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg driter i sjangre, årstall, medlemmer eller hva faen annet som ikke har noe å si for musikken. Nyter den gjør jeg uansett. Alt fra Knife Party til Mezzoforte. 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 samme her what happen to ur face Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 etter å ha lest deres argumenter har jeg nå blitt overbevist om at dere har rett og jeg har den samme meningen som dere what happen to ur face norsk plz Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Alt fra Knife Party til Mezzoforte. HAAAH AAAA PLEB Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Sykt party her i dag. Sitter og ser på view counten øke og øke på videoene mine Lite liv her i dag eller? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Sitter og ser på view counten øke og øke på videoene mine Lite liv her i dag eller? Har spist potetgull. Kul jeg... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Har spist potetgull. Kul jeg... Helt sykt. Sitter selv her og spiser ornage cookies mens jeg koser emg med koding i java Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Gidder sjeldent å høre på ting som er eldre enn 2010 selv Rap Freddie Gibbs, Cunninlynguists, RA the rugged man, Big Krit, Kendrick Lamar etc. Metal Kvelertak, Purified in blood, Audrey Horne, Black Label Society, Volbeat, Airbourne etc. Elektronisk Avicci, Afrojack, W&W, Calvin Harris, Deadmau5 etc. Jeg skulle ønske du var et troll. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg skulle ønske du var et troll. Lurer på hvor mange av de 16370 innleggene dine som enten er sarkastiske eller bare generelt negativt ladet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Har åpnet for rettigheter og alt mulig, så det burde ikke være noen problem. Edit: Fikset det Endret 24. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Noen som hører på red hot chilli peppers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg