Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg pleide og råne rundt i traktoren min i byen før, berre for å irritere byherrane. dei var alltid så forbanna fordi eg rånte rundt i det køyretøyet "dei" (skattapengane) liksom hadde betalt. fan ass!! då lo eg berre, og køyrde ennå meir berre for å irritere dek. no har eg ikkje lappen lenger då...

Din far høres ut som en komplett idiot.

Lenke til kommentar
eg pleide og råne rundt i traktoren min i byen før, berre for å irritere byherrane. dei var alltid så forbanna fordi eg rånte rundt i det køyretøyet "dei" (skattapengane) liksom hadde betalt. fan ass!! då lo eg berre, og køyrde ennå meir berre for å irritere dek. no har eg ikkje lappen lenger då...

Din far høres ut som en komplett idiot.

kva?? eg har ikkje sagt noknting om far min!

Lenke til kommentar

Her lukter det... hva er det nå igjen? Dokumentforfalskning! Neida, bare kødda ;) Naboen vår er løen. Han ser inn vinduet mitt for å se hva jeg driver med.

t.

EDIT: Traktoren hans er også løen. Steinalder-fiat som snart smuldrer opp pga. rust.

Endret av Lallabass
Lenke til kommentar

Er ikke han herre over alle levende vesner? Og han lar deg ikke ha lappen engang? For en latterlig idiot. Han lar USA sette atombomber i Japan, men en shitkid med traktor er en fare? Jada... :roll:

åja sånn ja, nei nei. eg øydela lappen min heile frivilleg. men eg ynskejr ikkje gå innpå grunnen

Hallo, forumkafeen! Kva skjer?

Schnell is back :D

eg har aldreg vore borte, men dataen vår har vore i stykkar, pluss at eg har vore oppteken med å lage brosjyrar

brosjyrer? hvilke brosjyrer da? hvordan torturere folk via nettet :tease:

nei, brosjyrar der eg skriv om religionen min, og som eg delar ut

Lenke til kommentar

Vi diskuterer traktor! Kom med dine traktor-erfaringar :p

Ein gong så eg ein traktor kjøre på vegen! Eg vert overvelda og ein sterk føling av respekt sat inn i meg. Det var som om eg blei til ein liten mark under Guds fot. Når eg tenkje på set det følinga inn igjen og eg blir fylt av ærefrykt!

Lenke til kommentar

Er ikke han herre over alle levende vesner? Og han lar deg ikke ha lappen engang? For en latterlig idiot. Han lar USA sette atombomber i Japan, men en shitkid med traktor er en fare? Jada... :roll:

åja sånn ja, nei nei. eg øydela lappen min heile frivilleg. men eg ynskejr ikkje gå innpå grunnen

Schnell is back :D

eg har aldreg vore borte, men dataen vår har vore i stykkar, pluss at eg har vore oppteken med å lage brosjyrar

brosjyrer? hvilke brosjyrer da? hvordan torturere folk via nettet :tease:

nei, brosjyrar der eg skriv om religionen min, og som eg delar ut

fett schnell relgionen må være helt rått ass, heter guden din schnell?

Lenke til kommentar

det veit eg ikkje, han heiter berre Gud. det er Gud frå kristendommen viss du lurte, religionen min er berre ei grein ut i frå kristendommen. Eg er sendebod frå gud kan du seie, der han fortel meg kva som er rett og gale i bibelen

Lenke til kommentar
Ein gong så eg ein traktor kjøre på vegen! Eg vert overvelda og ein sterk føling av respekt sat inn i meg. Det var som om eg blei til ein liten mark under Guds fot. Når eg tenkje på set det følinga inn igjen og eg blir fylt av ærefrykt!

Traktor er tingen :thumbup:

Schnell: Kunne tenkt meg eit eksemplar av brosjyrene dine dersom du har det på data ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...