Heimert-kongen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke stygt ment, men det virker ikke som om du er gammel nok til å ha lappen. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 ehh jo?? eg er 17 år, blir 18 i år. men eg har kluppt i stykkar lappen min Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 eg pleide og råne rundt i traktoren min i byen før, berre for å irritere byherrane. dei var alltid så forbanna fordi eg rånte rundt i det køyretøyet "dei" (skattapengane) liksom hadde betalt. fan ass!! då lo eg berre, og køyrde ennå meir berre for å irritere dek. no har eg ikkje lappen lenger då... Din far høres ut som en komplett idiot. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 eg pleide og råne rundt i traktoren min i byen før, berre for å irritere byherrane. dei var alltid så forbanna fordi eg rånte rundt i det køyretøyet "dei" (skattapengane) liksom hadde betalt. fan ass!! då lo eg berre, og køyrde ennå meir berre for å irritere dek. no har eg ikkje lappen lenger då... Din far høres ut som en komplett idiot. kva?? eg har ikkje sagt noknting om far min! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 eg har kluppt i stykkar lappen min Hvorfor? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 eg har kluppt i stykkar lappen min Hvorfor? det ynskjer eg ikkje gå innpå no, men eg har mine grunnar Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hallo, forumkafeen! Kva skjer? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hallo, forumkafeen! Kva skjer? Schnell is back Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hallo, forumkafeen! Kva skjer? Vi diskuterer traktor! Kom med dine traktor-erfaringar Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 kva?? eg har ikkje sagt noknting om far min! Er ikke han herre over alle levende vesner? Og han lar deg ikke ha lappen engang? For en latterlig idiot. Han lar USA sette atombomber i Japan, men en shitkid med traktor er en fare? Jada... Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Her lukter det... hva er det nå igjen? Dokumentforfalskning! Neida, bare kødda Naboen vår er løen. Han ser inn vinduet mitt for å se hva jeg driver med. t. EDIT: Traktoren hans er også løen. Steinalder-fiat som snart smuldrer opp pga. rust. Endret 19. mars 2008 av Lallabass Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hallo, forumkafeen! Kva skjer? Schnell is back eg har aldreg vore borte, men dataen vår har vore i stykkar, pluss at eg har vore oppteken med å lage brosjyrar Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hallo, forumkafeen! Kva skjer? Schnell is back eg har aldreg vore borte, men dataen vår har vore i stykkar, pluss at eg har vore oppteken med å lage brosjyrar brosjyrer? hvilke brosjyrer da? hvordan torturere folk via nettet Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 kva?? eg har ikkje sagt noknting om far min! Er ikke han herre over alle levende vesner? Og han lar deg ikke ha lappen engang? For en latterlig idiot. Han lar USA sette atombomber i Japan, men en shitkid med traktor er en fare? Jada... åja sånn ja, nei nei. eg øydela lappen min heile frivilleg. men eg ynskejr ikkje gå innpå grunnen Hallo, forumkafeen! Kva skjer? Schnell is back eg har aldreg vore borte, men dataen vår har vore i stykkar, pluss at eg har vore oppteken med å lage brosjyrar brosjyrer? hvilke brosjyrer da? hvordan torturere folk via nettet nei, brosjyrar der eg skriv om religionen min, og som eg delar ut Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hallo, forumkafeen! Kva skjer? Vi diskuterer traktor! Kom med dine traktor-erfaringar Ein gong så eg ein traktor kjøre på vegen! Eg vert overvelda og ein sterk føling av respekt sat inn i meg. Det var som om eg blei til ein liten mark under Guds fot. Når eg tenkje på set det følinga inn igjen og eg blir fylt av ærefrykt! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 kva?? eg har ikkje sagt noknting om far min! Er ikke han herre over alle levende vesner? Og han lar deg ikke ha lappen engang? For en latterlig idiot. Han lar USA sette atombomber i Japan, men en shitkid med traktor er en fare? Jada... åja sånn ja, nei nei. eg øydela lappen min heile frivilleg. men eg ynskejr ikkje gå innpå grunnen Hallo, forumkafeen! Kva skjer? Schnell is back eg har aldreg vore borte, men dataen vår har vore i stykkar, pluss at eg har vore oppteken med å lage brosjyrar brosjyrer? hvilke brosjyrer da? hvordan torturere folk via nettet nei, brosjyrar der eg skriv om religionen min, og som eg delar ut fett schnell relgionen må være helt rått ass, heter guden din schnell? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 det veit eg ikkje, han heiter berre Gud. det er Gud frå kristendommen viss du lurte, religionen min er berre ei grein ut i frå kristendommen. Eg er sendebod frå gud kan du seie, der han fortel meg kva som er rett og gale i bibelen Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Den tannpussende Ali BaBa! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ein gong så eg ein traktor kjøre på vegen! Eg vert overvelda og ein sterk føling av respekt sat inn i meg. Det var som om eg blei til ein liten mark under Guds fot. Når eg tenkje på set det følinga inn igjen og eg blir fylt av ærefrykt! Traktor er tingen Schnell: Kunne tenkt meg eit eksemplar av brosjyrene dine dersom du har det på data Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 kalvegodt: jepp dei er ikkje ferdig endå, eg skal leggje dei ut her nor dei er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg