Sexylubb1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 nå føler jeg meg ganske klar for tysk eksamen. Får se en episode Etaten for å roe ned litt, Se på Derrick. Uten å lese nynorsk. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Tipper du er gladest i muntlig på engelsk. Var du frekk nå? Og jeg hakke engelsk lengre Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvordan finner jeg ut hva tarifflønna mi er? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvordan finner jeg ut hva tarifflønna mi er? Google er nok et fint sted å starte. Alternativt hjemmesida til organisasjonen din. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Faen som jeg hater overgangen til sommervær. Har gått rundt og svetta som en gris, og det var jeg faen meg ikke forberedt på. Er det for gæli får jeg stikke innom en butikk og kjøpe ei skjorte til... Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Google er nok et fint sted å starte. Alternativt hjemmesida til organisasjonen din. Jeg hadde ikke spurt her om jeg ikke hadde googlet OG sjekket hjemmesiden til organisasjonen min først. Ellers takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Sålenge det er vamt og oppholds, bryr jeg meg ikke. Sommerklær er behagelig, i tillegg er det mye mer aktiviteter om sommeren. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Faen som jeg hater overgangen til sommervær. Har gått rundt og svetta som en gris, og det var jeg faen meg ikke forberedt på. Er det for gæli får jeg stikke innom en butikk og kjøpe ei skjorte til... Vel, så lenge du ikke går rundt i en supertykk ullfleecekasjmir-genser uten noe under, så går det da fint an å kle av seg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Hva gjør man med en skikkelig vond og inngrodd tånegl når legen sier at vi bare skal "se hvordan det går"? Helt jævlig, og det er klart at det ikke vil bli noe bedre uten et inngrep. Det ødelegger hverdagen for meg. Kan knapt gå uten at det gjør vondt. Hvis jeg så vidt kommer borti noe med den, piper det i øra, og helvete er løs. Endret 21. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
SLi Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 > Kjøp boksesekk > Heng den opp > Spark veggen ganske hardt > Prøv å ikke besvim > Gjør smerten om tll sinne > Slå løs på boksesekken Hah, prabably a bad idea. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva gjør man med en skikkelig vond og inngrodd tånegl når legen sier at vi bare skal "se hvordan det går"? Helt jævlig, og det er klart at det ikke vil bli noe bedre uten et inngrep. Det ødelegger hverdagen for meg. Kan knapt gå uten at det gjør vondt. Hvis jeg så vidt kommer borti noe med den, piper det i øra, og helvete er løs. røyk en rev Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 røyk en rev Tusen takk for forslaget. Hvor finner man slike? Henter man dem i skogen? Eller er de å finne på nærmeste rema1000? > Kjøp boksesekk > Heng den opp > Spark veggen ganske hardt > Prøv å ikke besvim > Gjør smerten om tll sinne > Slå løs på boksesekken Hah, prabably a bad idea. Jupp. Bare ved å så vidt komme borti er helt jævlig. Hodepine, instant flashbang i ørene osv Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Vet ikke hvor man får kjøpt rev der du bor med mindre det er i Bergen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Vet ikke hvor man får kjøpt rev der du bor med mindre det er i Bergen Jeg er ganske langt unna der. Befinner meg nå i hovedstaden. Er det mulig å bestille et par stykk? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Nei i så fall får du tak i det på plata Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hmm. Er det noe annet jeg kan bruke i steden for rev? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg tror jeg hadde tatt ett barberblad og prøvd å fikse det selv. Men det vil jeg ikke anbefale. Sikkert ikke sunt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg tror jeg hadde tatt ett barberblad og prøvd å fikse det selv. Men det vil jeg ikke anbefale. Sikkert ikke sunt. Har vurdert noe lignende. Har gravd litt selv og klippet av deler av neglen slik at smerten blir borte i noen dager. Nå vil jeg si at det er umulig, og for smertefullt til å gjennomføres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg