Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen som jeg hater overgangen til sommervær. Har gått rundt og svetta som en gris, og det var jeg faen meg ikke forberedt på. Er det for gæli får jeg stikke innom en butikk og kjøpe ei skjorte til...

Vel, så lenge du ikke går rundt i en supertykk ullfleecekasjmir-genser uten noe under, så går det da fint an å kle av seg.

Lenke til kommentar

Hva gjør man med en skikkelig vond og inngrodd tånegl når legen sier at vi bare skal "se hvordan det går"?

Helt jævlig, og det er klart at det ikke vil bli noe bedre uten et inngrep.

Det ødelegger hverdagen for meg. Kan knapt gå uten at det gjør vondt. Hvis jeg så vidt kommer borti noe med den, piper det i øra, og helvete er løs.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Hva gjør man med en skikkelig vond og inngrodd tånegl når legen sier at vi bare skal "se hvordan det går"?

Helt jævlig, og det er klart at det ikke vil bli noe bedre uten et inngrep.

Det ødelegger hverdagen for meg. Kan knapt gå uten at det gjør vondt. Hvis jeg så vidt kommer borti noe med den, piper det i øra, og helvete er løs.

røyk en rev
Lenke til kommentar

røyk en rev

Tusen takk for forslaget. Hvor finner man slike? Henter man dem i skogen? Eller er de å finne på nærmeste rema1000? :)

> Kjøp boksesekk

> Heng den opp

> Spark veggen ganske hardt

> Prøv å ikke besvim

> Gjør smerten om tll sinne

> Slå løs på boksesekken

Hah, prabably a bad idea.

Jupp. Bare ved å så vidt komme borti er helt jævlig. Hodepine, instant flashbang i ørene osv :p
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hadde tatt ett barberblad og prøvd å fikse det selv. Men det vil jeg ikke anbefale. Sikkert ikke sunt.

Har vurdert noe lignende. Har gravd litt selv og klippet av deler av neglen slik at smerten blir borte i noen dager. Nå vil jeg si at det er umulig, og for smertefullt til å gjennomføres.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...