KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Nå vet jeg akkurat hvor det er. Men pass på, været beveger seg oppover Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg husker da vi møttes for første gang Det var sol og sommer og fuglene sang Og jeg var full av dritt, og du var drita full og det var kjærlighet ved første... NANANA Herregud jeg vil ha sommerferie nå. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg husker da vi møttes for første gang Det var sol og sommer og fuglene sang Og jeg var full av dritt, og du var drita full og det var kjærlighet ved første... NANANA Herregud jeg vil ha sommerferie nå. Hvilken sang er det? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvilken sang er det? Jokke & Valentinerne - Sola Skinner Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jokke & Valentinerne - Sola Skinner Det var den det var ja. Tenkte på den fra de lillo's, men det var jo helt feil. Setter den på anlegget nå Lenke til kommentar
SLi Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Haha! Det var den fra DeLillos jeg tenkte på også! "Når du en gang kommer, neste sommer..." Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Haha! Det var den fra DeLillos jeg tenkte på også! "Når du en gang kommer, neste sommer..." Ahh. Gode minner Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Oi da? Heldig du. Vært overskya, tåke og yr siden i går. Er mer glad i muntlig men kjipt fordi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Dustetannlege. Jeg dro dit for å fikse på gliset kosmetisk, men når jeg setter meg i stolen, finner han frem bedøvelse og bor og sier at han oppdaget noen mikrohull sist, som i fremtiden kan ha en sjanse til å utvikle seg til noe mer, så vi tok de i stedet. Siden det var det eneste jeg hadde råd til, nå er sparekontoen tømt for å betale ei tannlegeregning. Hva faen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er mer glad i muntlig men kjipt fordi Tipper du er gladest i muntlig på engelsk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Tror jeg fant minst en julegave allerede Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Tror jeg fant minst en julegave allerede Hvem skal få den? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg husker da vi møttes for første gang Det var sol og sommer og fuglene sang Og jeg var full av dritt, og du var drita full og det var kjærlighet ved første... NANANA Herregud jeg vil ha sommerferie nå. Du er dop Jeg er dopa Vi er tropisk Nord-Europa Du er kvinne Jeg er mann Begge brenner Samme brann Jeg er mann Du er kvinne La oss gå Brenne inne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvem skal få den? Usikker, men kan ikke komme på en eneste mann jeg kjenner som ikke ville synes det var fett. Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Du er dop Jeg er dopa Vi er tropisk Nord-Europa Du er kvinne Jeg er mann Begge brenner Samme brann Jeg er mann Du er kvinne La oss gå Brenne inne her er et dikt om stavkirker:jeg liker dem veldig godt jeg synes det er kjempeflott vakre bygg som alltid står aldri brenner eller forgår bare når folk setter fyr så stikker alle folk og dyr for kirken brenner i lang tid men bygges opp av individ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Usikker, men kan ikke komme på en eneste mann jeg kjenner som ikke ville synes det var fett. Du kan gjerne gi den til meg Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Å lete etter hybel i Trondheim er "gøy" Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Å lete etter hybel i Trondheim er "gøy" Så klart Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 nå føler jeg meg ganske klar for tysk eksamen. Får se en episode Etaten for å roe ned litt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg