Daniel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Logisk. Noe som minner meg på noe. Chokkeeeeee? *snakke med smiskestemme* Lyst å anbefale meg noe av den elektroniske musikken din? Jeg prøver å åpne øynene. x) Jeg vedder på at han sier Eiffel 65. B) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Logisk. Noe som minner meg på noe. Chokkeeeeee? *snakke med smiskestemme* Lyst å anbefale meg noe av den elektroniske musikken din? Jeg prøver å åpne øynene. x) Skaff briller først Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, jeg løper til mammaen min og besar(?) om noen er slemme med meg. Jeg er sånn fordi jeg virkelig ikke liker deg. Sorry, men det er banna bein fakta personangrep! eg trur eg rapporterar det den beste traktorberke er massey <3<3 ingen over ingen ved siden john deere er ikke så verst det heller. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 personangrep! eg trur eg rapporterar det den beste traktorberke er massey <3<3 ingen over ingen ved siden john deere er ikke så verst det heller. Nja, han Gråtass er et realt støkke metall om du spør meg Gives me teh hard-on, og som vi alle vet (utifra signaturen min): Say no to hangover and headache. Huge manhood is your ticket to paradise! La meg oversette for deg Schnell. Si nei til hangover (du har hørt det begrepet) og hodepine. Stor manndom er din billett til paradis! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 den beste traktorberke er massey <3<3 ingen over ingen ved siden john deere er ikke så verst det heller. You might be a hillbilly if ... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Massey Ferguson 575 og Ford 3000 Er det ein må ha for å dra damer Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hehe jeg lurer på om Schnell er like glad i å lage krangler i virkeligheten som han er her på forumet... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har ikke vi fått utallige beskjeder om å ikke mate trollene?Jeg prøvde virkelig å la være. Kalvegodt: Skal du dra dramer med traktor, må du binde dem fast i slepetauet. Dra 6-70kg bortover på flatmark kan du gjøre med alle merker og modeller Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 alle damene eg kjenner hatar traktorar, uansett om det hadde vore ein massey 575 chokke: takk for at du oversatte, men eg forsto det ikkje uansett Hehe jeg lurer på om Schnell er like glad i å lage krangler i virkeligheten som han er her på forumet... eg er ikkje glad i å krangle, eg kan ikke for at alle er frekke med meg. det er dei som kranglar med meg ,ikkje omvendt. men ja, folk er like frekke med meg i virkelegheiten som dei er her Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det eneste man trenger for å dra damer er følgende. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 alle damene eg kjenner hatar traktorar, uansett om det hadde vore ein massey 575 Hæ? For ein plass du bur på Her eg bur er traktoren eit symbol på status! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hæ? For ein plass du bur på Her eg bur er traktoren eit symbol på status! Ahahaha, kvinnfolk . Her er trimma golf symbolet på status . Eventuelt Civic. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 alle damene eg kjenner hatar traktorar, uansett om det hadde vore ein massey 575 Hæ? For ein plass du bur på Her eg bur er traktoren eit symbol på status! nei, her kallar dei meg ein harry bonde ikkje at eg bryr meg då, sidan eg likar nesten ingen av folka her eg bur Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Massey Ferguson 135 er tingen. Schnell: Traktor er status! Endret 19. mars 2008 av Lallabass Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ahahaha, kvinnfolk .Her er trimma golf symbolet på status . Eventuelt Civic. Ikke stylet du mener? På "mitt" bondeland var det om å gjøre å klæsje på litt plastfangere og ulovlig soting, samt stygg senk og loff-potte, men å gjøre noe med det tekniske, nei det var visst ikke viktig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke stylet du mener? På "mitt" bondeland var det om å gjøre å klæsje på litt plastfangere og ulovlig soting, samt stygg senk og loff-potte, men å gjøre noe med det tekniske, nei det var visst ikke viktig. To sider av samme sak. Men når du nevner det, jaok da. Så lenge det ser bra ut så er alle fornøyd. Alltid like gøy å høre de slite oppover bakken Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 For ikke å nevne skrape nedi fartsdumoer og fortauskanter. Jeg vet ikke hvor mye status de egentlig har da. Sånn bortsett fra hos fjortizzbertene de kjøper rusbrus og røyk til. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Massey Ferguson 135 er tingen. Schnell: Traktor er status! Kjenner mange som har 135 og rånar rundt med dei! Men eg hever meg høgt over dei med min 575 Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Når kom 500-serien til Norge? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 eg pleide og råne rundt i traktoren min i byen før, berre for å irritere byherrane. dei var alltid så forbanna fordi eg rånte rundt i det køyretøyet "dei" (skattapengane) liksom hadde betalt. fan ass!! då lo eg berre, og køyrde ennå meir berre for å irritere dek. no har eg ikkje lappen lenger då... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg