KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Helt omvendt her i gården. Skulle legge meg tidlig for å stå opp tidlig. Endte med spontanfyll og tok ikke kveld før nærmere 05.00. Sto opp nå... Litt morsomt det der. Spesielt om man legger seg ut på morra'n og sover til kveld. Da har man en perfekt døgnrytme Nja.. Nå kommer det snart en offisiell ekspansjon da. Hva er det de der endrer? Men du lubne, sexy, svette gris. Du kunne vel ikke gitt fra deg navnet på steam? Hadde vært hyggelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Nja.. Nå kommer det snart en offisiell ekspansjon da. Hva er det de der endrer? Kommer det en expansion til? Jøss! Endringene i moddene er, så vidt jeg kan huske: Smartere AI med mindre bonuser, vanskeligere barbarer, omgjort policy-trær og vitenskapstrær... Og en hel rekke andre endringer. Er rimelig gjennomført. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Sweet. Blir å se den snart. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 er det et spesiell program man må ham, eller kan man bare laste ned pdf-filen på mobilen og scanne "scankoden" mot objektet? (f.eks når man skal hente flybilletten, er inn på toget og skal scanne "pdf-billetten" etc? Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 $tek $temning her i dag Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Da har jeg sett episoden!! Kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Eia finnes ikke morsom i det hele tatt. Gå å legg deg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 I går var jeg ute og nøt nattelivet i Bergen da jeg møtte på en av norges store rockepersoner som for kvelden gikk iført en Fedora innendørs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Så satt man på jobb da. Leiligheta til ei venninne tok fyr, så jeg ble utkommandert med kamera og her sitter jeg, mens resten av familien spiser middag. Hadde vært bedre om jeg hadde fått med meg noe annet enn mobil og kamera, men, men. Eventuelt enda bedre om jeg fikk betalt. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Heldig du er Må egentlig på jobb i morra jeg, men jeg er ganske forkjøla, og er usikker på om jeg er frisk nok til jobb uten å smitte noen. Men så må jeg også på kveldskole etter det, og det er nærmest obligatorisk siden det er eksamensforberedelser (eksamen skjer om 2 uker). Hmm.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Makan til drittliv jeg har. Alt går i feil retning, og "vennene" mine kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Noen tips her? Har det sykt festlig. Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Makan til drittliv jeg har. Alt går i feil retning, og "vennene" mine kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Noen tips her? Har det sykt festlig. Fortsett sånn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Fortsett sånn Godt tips. Det skal jeg huske til jeg sovner inn i min enslige hule i en alder av tredve år. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) De som skal ha eksamen onsdag og har lesedag i morgen, noen som vet om de som ikke kom opp skal på skole eller hva i morgen? Endret 20. mai 2013 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 De som skal ha eksamen onsdag og har lesedag i morgen, noen som vet om de som ikke kom opp skal på skole eller hva i morgen? Og du går i? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 De som skal ha eksamen onsdag og har lesedag i morgen, noen som vet om de som ikke kom opp skal på skole eller hva i morgen? Vi skal på skolen i morgen men ikke onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg