Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det feil av meg på 20 å motta/åpne diverse relativt nasty pics på snapchat av ei som nettopp er blitt 16?

Kan ikke si at jeg går inn for å varte hun så mye opp heller, snapper ett lite bilde i ny og ned fra gym1 eller antrekk før jeg stikker på byen etc.

Føler meg litt Øygard hver gang jeg ser jeg har fått en snap fra hun :p

Lenke til kommentar

Er det feil av meg på 20 å motta/åpne diverse relativt nasty pics på snapchat av ei som nettopp er blitt 16?

Kan ikke si at jeg går inn for å varte hun så mye opp heller, snapper ett lite bilde i ny og ned fra gym1 eller antrekk før jeg stikker på byen etc.

Neida. Ikke egentlig.

Lenke til kommentar

Hun er jo bare ute etter kroppen din. Blokker henne.

Lenke til kommentar

Vant Civ5 på nest vanskeligste nivå via diplomatic victory. :o Var visst ikke så vanskelig det nei, Slimda.

Ikke sant? Kjempe-enkelt. :p

Dataen er fryktelig dum, av og til.

Men du! Last ned noen mods:

Civ 5 Unofficial Patch (G&K) og G&K Enhanced Mod. Endrer mye i spillet, men blir jævlig kult.

Lenke til kommentar

Ikke sant? Kjempe-enkelt. :p

Dataen er fryktelig dum, av og til.

Men du! Last ned noen mods:

Civ 5 Unofficial Patch (G&K) og G&K Enhanced Mod. Endrer mye i spillet, men blir jævlig kult.

Nja.. Nå kommer det snart en offisiell ekspansjon da. Hva er det de der endrer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...