Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

det er s2

Er det bare glasset som er kunst og resten av telefonen funker får du kjøpt nytt for roughly en hundrelapp inkl. frakt fra ebay. Er selve skjermen ødelagt koster det 600+ uten frakt/mva.

Disse telefonene koster jo fortsatt endel ny så, så veldig dårlig kjøp er det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lovpålagt å stenge kl. 16.00.

Faen meg tragisk på noen punkter dette landet her, skulle vært lov og ha døgnåpent alle døgnene i året om man ville og de skulle solgt sprit på vanlige butikker/kiosker/bensinsatsjoner.

Og de skulle solgt pwo som inneholdt bøttevis med koffein og 1.3 dimethylamylamine på alle butikkene jeg nevnte over.

Lenke til kommentar

Faktisk er det ganske greit at de ikke selger sprit på butikken fordi da måtte alle butikker vært nødt til å ha det i sitt sortiment for å være konkurransedyktige som hadde ført til at det hadde tatt plass i butikkene vekk fra vanlige matvarer, som igjen hadde resultert i dyrere matvarer

Lenke til kommentar

Norge og Danmark ligger i teten tror jeg. Greece var tøffe.

Merkelig hvor enig jeg kan være i noen. Likte Greece sin versjon utrolig mye og tror den kommer på andre. Margaret kommer på tredje, mens hun danske kommer på første. Min teori
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Greece kommer neppe på andreplass tror jeg.

Ellers var det med utrolig mye fælt og kjedelig som vanlig.

Da blir stemmene telt! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...