Geevarghese Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg så en kar som lignet litt på deg på butikken i går elns hei kan jeg få rådgiving innen sosiale mediaer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg husker jeg så deg på Rammstein-konserten, Smurf! Mener fortsatt at du burde kommet bort og hilst på. Jeg ble vel observert av Lycan eller noe på Seigmen i fjor. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg er fortsatt overrasket over at du eksisterer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Så du trodde at jeg kun var en del av din fantasi / dine mareritt, eller at jeg var som Simen1, en bot som eksisterer utelukkende for å skrive på forumet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg trodde du var et sosialt eksperiment. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg trodde han var en helg "vanlig" nerd som alle andre her på forumet Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 17. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Jeg trodde han var en helg "vanlig" nerd som alle andre her på forumet Nei, i motsetning til de andre nerdene her inne så prøver han jo å fremstå som hyggelig i stedet for sarkastisk og bedrevitende. Endret 17. mai 2013 av Sexylubb1 10 Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Nei, i motsetning til de andre nerdene her inne så prøver han jo å fremstå som hyggelig i stedet for sarkastisk og bedrevitende. Ikke tro du er noe 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Ikke tro du er noe 1.Det første bud er ganske lett De som er flest har alltid rett. 2. Tenk alltid på hva folk vil si. Og ta de sterkestes parti. 3. Og tviler du, så hold deg taus til du ser hvem som får applaus. 4. Tenk nøye ut hva du bør mene. Det kan bli dyrt å stå alene. 5. Følg ingen altfor høye krav. Men si, hva du har fordel av. 6. Si alle hva de gjerne hører. Gå stille gjennom alle dører. (For sannheten bringer sorg og nød, mens daglig løgn gir daglig brød) 7. Gå aldri oppreist. Snik deg frem. Og gjør deg varm i alle hjem. 8. Husk: Ingen mann kan roses nok. Slik bygger man en venneflokk. (Og i et brødre-paradis har du din beste livspolis.) 9. Av sladder husker du hvert ord til bruk i neste sjefskontor. (Men ingen taktfull sjel forteller et ord til ham som ryktet gjelder!) 10. Hvis siste bud blir respektert, da er din fremtid garantert: Følg dristig med i kamp mot troll,- men vis fornuftig måtehold! Skrid tappert frem i livets strid, - en time forut for din tid. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Nei, i motsetning til de andre nerdene her inne så prøver han jo å fremstå som hyggelig i stedet for sarkastisk og bedrevitende. Kan hende at han er en fin blanding også. Vakre ord, Lars. Skal huske dem for resten av livet mitt. De betyr utrolig mye for meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Vakre ord, Lars. Skal huske dem for resten av livet mitt. De betyr utrolig mye for meg Takk, men de er ikke mine. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Takk, men de er ikke mine. *kaster dem i søpla* Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Mens eksamensperioden (min, i hvert fall) stadig blir travlerere, begynner utvekslingsstudentene å feste proporsjonalt hardere. Nå er jeg lei av tyskere og andre tullinger som bråker både utafor vinduet og i gangen utafor døra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Da har jeg hatt en koselig kveld med kompiser. Øl, BattleBlock Theater og Thale. Akkurat så bra som jeg trodde den kom til å være. Gleder meg til oppfølgeren! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Samtale fra Hitlers bunker april '45 : Keitel : "Min Fører.......russerne kommer nærmere og nærmere , hva skal vi gjøre ?!" *Hitler heller nedpå en masse heksehyl* Hitler (med skjorta over hodet) : "Ich bin Cornholio , Ich møchte TP fur meiner bunghole haben......has Du nicht TP ?!. Ich bin ein Gringo !" Endret 18. mai 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Ditt forsøk på humor (eller hva det er), er tidvis barnslig og tidvis latterlig, men for det meste helt og holdent ignorerbart. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg