Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke inntatt noe vann, men jeg drakk en halv flaske cava til middagen. Spekemat, eggerøre og rømmegrøt. mMmm. Perfekt 17. mai-mat.

Blir nok noen flasker til senere i dag. Fikk 3 flasker for å opprette en blogg for ei dame. :p

Det beste er at den er ganske tørr og sur, så søstrene mine liker den ikke. Med andre ord, mer på meg. :D

Hørtes digg ut. Du har tilbragt dagen hjemme og spist god mat og det kunne jeg tenkt meg isteden. Men det er jo litt gøy å være ute også.

Nå skal jeg tilbringe store deler av helgen til å øve på eksamen. Satser på toppkarakter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datasmurf møter heite jenter hele tida, han.

"Å, du er så god en venn!", sier de alle samma.

Ja, de gjør det. Evig friendzona.

Og Cutman, for din informasjon har jeg flere venninner enn venner som jeg møter IRL. Dette henger igjen fra barndommen da jeg var mer interessert i å hoppe paradis og strikk med jentene enn å spille fotball og sloss med guttene. Skjønt, jeg hadde det aller best når jeg fikk sitte alene og lese. Litt som nå. Det er greit å være sosial og møte folk og sånt, men det er aller best å sitte alene med musikk bare du liker, noe godt i glasset, innhyllet i damp og lese ei god bok eller fem.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det høres helt for grønnjævlig ut, men jeg angrer ikke på at jeg la ut noen av videoene. Ikke engang av de hvor jeg er i bar overkropp. Det representerer hvordan jeg ønsker å bli oppfattet av andre, en vits som det bare er å ignorere, sånn at jeg får være i fred.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er sunt å innta mer enn 2,5 liter når du beveger deg så lite som jeg gjør. Jeg går en del på jobb, så klart, og springer mye i trapper (ja, jeg springer, jeg går ikke eller jogger, springer), men jeg sitter mye på ræva også.

Jeg så en kar som lignet litt på deg på butikken i går elns
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...