Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 EG dumm?? kven som starta å vere frekk eller?? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 EG dumm?? kven som starta å vere frekk eller?? Hvem sa noe om å være frekk? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 ok watevah. eg tykkjer ngZ og cvln var frekke med meg, og sånn. men men........ viss det berre er eg som greier å sjå det så Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 So what's happening? I'm here at Loveless' place. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) ok watevah. eg tykkjer ngZ og cvln var frekke med meg, og sånn. men men........ viss det berre er eg som greier å sjå det så Det handler ikke om å være frekk, det handler om å se fakta i øynene. Endret 19. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 ok watevah. eg tykkjer ngZ og cvln var frekke med meg, og sånn. men men........ viss det berre er eg som greier å sjå det så Det handler ikke om å være frekk, det handler om å se fakta i øynene. eg ser meir fakta enn begge dine auger til saman! og kva var det du meinte med det?? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har ikke vi fått utallige beskjeder om å ikke mate trollene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du må ikke være så agressiv, schnell. Relax. Take it eeeeeeeeeeeasy! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 omg...... det går ikkje an å seie nokenting utan å bli beskuld for å vere "troll" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Har ikke vi fått utallige beskjeder om å ikke mate trollene? Et så bra troll som Schnell fortjener nesten litt mat; det er en imponerende emulering av ekte dumskap. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du må ikke være så agressiv, schnell. Relax. Take it eeeeeeeeeeeasy! jamen det er ikkje så lett, eg vert å forbanna på enkelte personar Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Men jeg vil mate trollet til det blir aggressivt og angriper meg. Da vil vi slippe å se det trollet igjen Schnell: Det der var et personangrep. Du hentyder, uten grunnlag, at jeg er en svaksynt person. Det liker jeg ikke, og om du gjør slikt igjen vil jeg kontakte moderatorene for at du kan få din straff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 omg...... det går ikkje an å seie nokenting utan å bli beskuld for å vere "troll"Du oppfører deg av og til veldig trollete. jamen det er ikkje så lett, eg vert å forbanna på enkelte personarSett deg ned. Lukk øynene. Finn din indre ro. Sett på noe musikk. La alle denne verdens problemer gli vekk. Da slipper du å la deg provosere så lett. Og du kommer til å se at verden er et mye snillere sted når man ikke er så sinna. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Når trollmor har lagt Guds eneste barn, finner vi fred i vuggen!!! Jepp, leggetid Schnell, husk å pusse tanna! Jeg hørte det var kommet ny traktormodell, traktorX 3000, med 12,3 liters biodrivstoff, med diverse åpninger for ensomme bønder. Og ingen undertoner i forrige post, om du tar det innover deg, så får du også ta det utover deg (meg). Qwl lxm! Endret 19. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Men jeg vil mate trollet til det blir aggressivt og angriper meg. Da vil vi slippe å se det trollet igjen Schnell: Det der var et personangrep. Du hentyder, uten grunnlag, at jeg er en svaksynt person. Det liker jeg ikke, og om du gjør slikt igjen vil jeg kontakte moderatorene for at du kan få din straff. det var det ikkje. eg berre sa det same du sa til meg. det må gå an å yte sine meiningar utan å bli beskuld for at det er personangrep. det er utruleg slitsamt. er du sånn i verkelegheiten og?? spring og besar til mamma med ein gong du følar noken er "slemme" med deg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg hørte det var kommet ny traktormodell, traktorX 3000, med 12,3 liters biodrivstoff, med diverse åpninger for ensomme bønder. Snakker av erfaring? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 omg...... det går ikkje an å seie nokenting utan å bli beskuld for å vere "troll"Du oppfører deg av og til veldig trollete. jamen det er ikkje så lett, eg vert å forbanna på enkelte personarSett deg ned. Lukk øynene. Finn din indre ro. Sett på noe musikk. La alle denne verdens problemer gli vekk. Da slipper du å la deg provosere så lett. Og du kommer til å se at verden er et mye snillere sted når man ikke er så sinna. eg jobbar med saken Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, jeg løper til mammaen min og besar(?) om noen er slemme med meg. Jeg er sånn fordi jeg virkelig ikke liker deg. Sorry, men det er banna bein fakta Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Snakker av erfaring? Som sau hadde jeg ikke vært særlig kjepphøy om jeg hadde vært deg Eventuelt en kladd som kaver bortover. Nowhere to run, nowhere to hide! Jeg har skikkelig god køntry. Og jeg kan skaffe deg autografen til Heidi Hauge om du vil, hu er tanta til tremeningen min! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Logisk. Noe som minner meg på noe. Chokkeeeeee? *snakke med smiskestemme* Lyst å anbefale meg noe av den elektroniske musikken din? Jeg prøver å åpne øynene. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg