Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok watevah. eg tykkjer ngZ og cvln var frekke med meg, og sånn. men men........ viss det berre er eg som greier å sjå det så

Det handler ikke om å være frekk, det handler om å se fakta i øynene.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
ok watevah. eg tykkjer ngZ og cvln var frekke med meg, og sånn. men men........ viss det berre er eg som greier å sjå det så

Det handler ikke om å være frekk, det handler om å se fakta i øynene.

eg ser meir fakta enn begge dine auger til saman! og kva var det du meinte med det??

Lenke til kommentar

Men jeg vil mate trollet til det blir aggressivt og angriper meg. Da vil vi slippe å se det trollet igjen :wee:

Schnell: Det der var et personangrep. Du hentyder, uten grunnlag, at jeg er en svaksynt person. Det liker jeg ikke, og om du gjør slikt igjen vil jeg kontakte moderatorene for at du kan få din straff.

Lenke til kommentar
omg...... det går ikkje an å seie nokenting utan å bli beskuld for å vere "troll"
Du oppfører deg av og til veldig trollete. :)

jamen det er ikkje så lett, eg vert å forbanna på enkelte personar
Sett deg ned. Lukk øynene. Finn din indre ro. Sett på noe musikk. La alle denne verdens problemer gli vekk. Da slipper du å la deg provosere så lett. Og du kommer til å se at verden er et mye snillere sted når man ikke er så sinna.
Lenke til kommentar

Når trollmor har lagt Guds eneste barn, finner vi fred i vuggen!!!

Jepp, leggetid Schnell, husk å pusse tanna!

Jeg hørte det var kommet ny traktormodell, traktorX 3000, med 12,3 liters biodrivstoff, med diverse åpninger for ensomme bønder.

Og ingen undertoner i forrige post, om du tar det innover deg, så får du også ta det utover deg (meg). Qwl lxm!

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Men jeg vil mate trollet til det blir aggressivt og angriper meg. Da vil vi slippe å se det trollet igjen :wee:

Schnell: Det der var et personangrep. Du hentyder, uten grunnlag, at jeg er en svaksynt person. Det liker jeg ikke, og om du gjør slikt igjen vil jeg kontakte moderatorene for at du kan få din straff.

det var det ikkje. eg berre sa det same du sa til meg. det må gå an å yte sine meiningar utan å bli beskuld for at det er personangrep. det er utruleg slitsamt. er du sånn i verkelegheiten og?? spring og besar til mamma med ein gong du følar noken er "slemme" med deg

Lenke til kommentar
omg...... det går ikkje an å seie nokenting utan å bli beskuld for å vere "troll"
Du oppfører deg av og til veldig trollete. :)

jamen det er ikkje så lett, eg vert å forbanna på enkelte personar
Sett deg ned. Lukk øynene. Finn din indre ro. Sett på noe musikk. La alle denne verdens problemer gli vekk. Da slipper du å la deg provosere så lett. Og du kommer til å se at verden er et mye snillere sted når man ikke er så sinna.

eg jobbar med saken :(

Lenke til kommentar
Snakker av erfaring? :wee:

Som sau hadde jeg ikke vært særlig kjepphøy om jeg hadde vært deg ;)

Eventuelt en kladd som kaver bortover. Nowhere to run, nowhere to hide!

Jeg har skikkelig god køntry. Og jeg kan skaffe deg autografen til Heidi Hauge om du vil, hu er tanta til tremeningen min!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...