Primer4 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg hater blikkene jeg får av damer på vei tilbake fra gymmet i en singlet og shorts, JEG ER IKKE BARE ETT STYKKE KJØTT FOR FAEN. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg hater blikkene jeg får av damer på vei tilbake fra gymmet i en singlet og shorts, JEG ER IKKE BARE ETT STYKKE KJØTT FOR FAEN. Er vel litt bein og hår og innvoller og ja. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er vel litt bein og hår og innvoller og ja. For ikke å snakke om magesekken. Nyrene er greie å ha de også Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er vel litt bein og hår og innvoller og ja. Du er inne på noe. Kanskje det kommer av at han ikke har hår At de ser på han som et stykke kjøtt, altså... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Prøver liksom å skru opp volumet og ignorere de samt. se en annen vei men hver gang de dukker opp i sidesynet ser jeg bare de ekle blikkene/smilene dems, mens de sjekker meg opp og ned. ÆSJ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Pass på. Primer4 har blitt populær, også utenfor forumet Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Prøver liksom å skru opp volumet og ignorere de samt. se en annen vei men hver gang de dukker opp i sidesynet ser jeg bare de ekle blikkene/smilene dems, mens de sjekker meg opp og ned. ÆSJ Er du homofil? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Pass på. Primer4 har blitt populær, også utenfor forumet Du er hypp på han du og ja? Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jentene vil sikkert bare drite i baksetet i bilen din Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Du er hypp på han du og ja? Nei? Hvorfor skulle jeg være det? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er du homofil? Nei men jeg er litt inadvent og liker ikke tanken på samleie etc. Utenfor seriøst forhold/ekteskap. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er du homofil? Han er ikke det. Men han er så populær blant jentene, og kan bare velge ut de han vil ha seg med. Derfor er han lei av at folk ser på han hele tiden. Et skikkelig luksusproblem med andre ord. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Han er ikke det. Men han er så populær blant jentene, og kan bare velge ut de han vil ha seg med. Derfor er han lei av at folk ser på han hele tiden. Et skikkelig luksusproblem med andre ord. Han kan gjerne lempe problemene sine over på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg hater blikkene jeg får av damer på vei tilbake fra gymmet i en singlet og shorts, JEG ER IKKE BARE ETT STYKKE KJØTT FOR FAEN. ER DU VEL! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Første året jeg ikke feirer i Steinkjer nå Jeg feira 4 år på Steinkjer. Savner å sitte på Madam Brix med sodd, champis og gode venner ... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Han kan gjerne lempe problemene sine over på meg Da tar jeg dem først Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 For ikke å snakke om å feire 16. i bukta med de på Husdyr som alltid hadde en pattegris på spidd over bål hele dagen og ble til god mat på kvelden ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Så da ... har jeg hørt Margaret Berger sin sang for første gang. Greit å ha ventet så lenge, for jeg mistet interessen en tredjedel inn i sangen. Blir i hvert fall noen billige kryss på MGP-bingoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg