Lovegame Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 - Berusede ungdommer løp i alle retninger da politiet kom "- Én mindreårig som drikker er en for mye. De har ikke lov til å drikke alkohol." Skyt meg om jeg tar feil, men mindreårige har vel lov til å INNTA (drikke) alkohol? Er ikke lov å selge til mindreårige, men om de har fått tak i alkohol og vil drikke den så er det vel ikke en lov som sier at dette har de ikke lov til? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Dette handler ikke om hypen. Jeg synes dette er et oppriktig bra album. På høyde med noen av favorittene mine fra Beatles og Pink Floyd. Er ikke det litt tidlig å si? Albumet har ikke vært ute en uke enda. Tviler på at levetiden til RAM er på nivå med Pink Floyd og Beatles. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Når er bryllupet? Haha, er ikke noe bryllup i denna bakgården. No wwaaaaay Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Dette handler ikke om hypen. Jeg synes dette er et oppriktig bra album. På høyde med noen av favorittene mine fra Beatles og Pink Floyd. Ligger albumet på youtube ? Finner ikke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ligger albumet på youtube ? Finner ikke Funker ikke Grooveshark hos deg? Haha, er ikke noe bryllup i denna bakgården. No wwaaaaay Hahaha. Good for you. Du får ta mange bilder og dele de kameratslig. Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Ligger albumet på youtube ? Finner ikke lmao aldri hørt om mega eller????pleb Endret 16. mai 2013 av Geevarghese Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hahaha. Good for you. Du får ta mange bilder og dele de kameratslig. Haha, here u go ! Er ikke dumt å se på detta her altså Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ser ikke ut som grooveshark fungerer i chrome portable. Har ikke admin rettigheter på egen pc Q_Q Får bare "Error playing song" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Dårlig bilde, hun er alt for påkledd for å stå på kjøkkenet. Om Grooveshark ikke fungerer, har man alternativt iTunes. Om det ikke fungerer, må du vente til lanseringsdatoen 21 Mai. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Må si at jeg foretrekker Anamanaguchis nye album fremfor Daft Punks nye album. Digg å høre på. Endless Fantasy(Spotify) Endret 16. mai 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Dårlig bilde, hun er alt for påkledd for å stå på kjøkkenet. Haha ! Der planta du en ide inn i hodet mitt. Skal se hva jeg får til nå på lørdag Nytt anamanaguchi album ! Konge Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Dårlig bilde, hun er alt for påkledd for å stå på kjøkkenet. Jeg husker jeg lovet for en stund tilbakevist bli flinkere til å peke ut misogyni i tråden. Dette er meg som følger opp løftet mitt. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Kan du ikke bare markere alle postene hans med en gang? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Haha ! Der planta du en ide inn i hodet mitt. Skal se hva jeg får til nå på lørdag At du ikke har tenkt på det før. Nytt anamanaguchi album ! Konge Førstelåta får jeg lyst til å sette på repeat hele dagen lang. Jeg husker jeg lovet for en stund tilbakevist bli flinkere til å peke ut misogyni i tråden. Dette er meg som følger opp løftet mitt. Ok. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Urelatert til noe som helst, men det e visstnok poenget med denne tråden; Er det virkelig sant at dere sørpå drar ut på kvelden den 17. Mai og fester, kontra natt til 17. Mai ? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ja, funker ikke å dra ut i kveld. Frokost og drikking fra klokken ni i morgen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er det virkelig sant at dere sørpå drar ut på kvelden den 17. Mai og fester, kontra natt til 17. Mai ? Natt til syttende er stort sett russ. Vanlige folk drikker på dagen den syttende og enkelte holder det gående til kvelden ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Urelatert til noe som helst, men det e visstnok poenget med denne tråden; Trådens poeng er å være et "pratehøl", slik man slipper å infisere alle andre tråder med samtaler. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 ^ Haha, flotte greier. "Vanlige folk drikker den syttende." Vanlige sørlendinger kanskje! Kommer du Nord for Trondheim så er det så og si ingen som gjør slikt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Så finnes det ikke vanlige folk der heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg