Eplefe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fullstendig terrifying at en kokk på et hotell ikke vet at arme riddere/french toast er søtt. Selv om jeg selv har forklart til folk at man gjør "som med arme riddere, bare uten søtt" når jeg skal forklare at du skal dyppe den i egg, fordi ... jeg vet ikke, folk sliter med å skjønne at egg trenger å vispes før man dypper noe i det. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvis det var en kokk i utlandet kan det ha vært misforståelser i bildet. Kan jo hende kokken var dårlig i engelsk og dermed forklarte at det var nesten som arme riddere. Men vil si at det er rart hvis en kokk ikke er klar over hva rettene heter og ikke heter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Navnet "Arme Riddere" kom ikke fra kokken. Når jeg vokste opp, kalte vi det for "Hawaii sandwich", som også er helt feil. Når jeg ble litt eldre fant jeg ut at Arme riddere var i praksis det samme, så jeg kalte det bare for det. Merkelig reise for en enkel matrett. Godt er det uansett. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Uavhengig av hva retten heter skal jeg prøve det ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Da var dagens Vær-Sjur ute. Den ble lang, men ikke så lang som jeg trodde. Det var meg en sann glede å skrive den, uavhengig av om den blir lest eller ei. Ingenting som å prøve og beskrive noe jeg liker så godt som Random Access Memories. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Nå er jeg ferdig med den andre eksamenen. Français est passé. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Da var dagens Vær-Sjur ute. Den ble lang, men ikke så lang som jeg trodde. Det var meg en sann glede å skrive den, uavhengig av om den blir lest eller ei. Ingenting som å prøve og beskrive noe jeg liker så godt som Random Access Memories. Vær-sjur? Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Da var dagens Vær-Sjur ute. Den ble lang, men ikke så lang som jeg trodde. Dagens høydepunkt Vær-sjur? Du har ikke vært her lenge nok, noob Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Dagens høydepunkt Du har ikke vært her lenge nok, noob Ikke for lenge, men et sted må man starte. Har rundt 300 innlegg her nå tror jeg haha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg har 28794 i denne tråden, og jeg prøver ikke engang. Prøver heller å slacke, og venter på at L4r5 skal ta meg igjen, men han er en treig jævel. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Så har du vært her litt lengre også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jo jo, jeg har jo vært her siden start, men likevel. Jeg har jo brukt tiden min i andre tråder også, som World of Tanks-tråden, RPP2, Ctrl+V-tråden, e-sigg-tråden og hvilken sang hører du på nå-tråden. Og likevel har jeg brukt mye mindre tid på forumet de siste årene enn hva jeg gjorde frem til 2010. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Skjønner Bruker tid på en del andre tråder selv. I tillegg til at jeg har utrolig mye å gjøre framover nå. Har heller ikke mulighet til å poste 24/7 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=JrFmLdcf8sk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 The Knife i kveld. Fy faen i helvete, det blir maks konge! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Da var dagens Vær-Sjur ute. Den ble lang, men ikke så lang som jeg trodde. Det var meg en sann glede å skrive den, uavhengig av om den blir lest eller ei. Ingenting som å prøve og beskrive noe jeg liker så godt som Random Access Memories. Enda godt at de i den skikkelige trønder-avisa har bedre peiling på musikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fy faen i helvete, jeg er sjalu! Selv om det hadde stoppet meg fra å høre på RAM døgnet rundt, hadde det likevel vært verdt det. Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Enda godt at de i den skikkelige trønder-avisa har bedre peiling på musikk. digger du rage agianst the machine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg