Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fullstendig terrifying at en kokk på et hotell ikke vet at arme riddere/french toast er søtt. Selv om jeg selv har forklart til folk at man gjør "som med arme riddere, bare uten søtt" når jeg skal forklare at du skal dyppe den i egg, fordi ... jeg vet ikke, folk sliter med å skjønne at egg trenger å vispes før man dypper noe i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det var en kokk i utlandet kan det ha vært misforståelser i bildet. Kan jo hende kokken var dårlig i engelsk og dermed forklarte at det var nesten som arme riddere. Men vil si at det er rart hvis en kokk ikke er klar over hva rettene heter og ikke heter.

Lenke til kommentar

Navnet "Arme Riddere" kom ikke fra kokken. Når jeg vokste opp, kalte vi det for "Hawaii sandwich", som også er helt feil. Når jeg ble litt eldre fant jeg ut at Arme riddere var i praksis det samme, så jeg kalte det bare for det. :p

Merkelig reise for en enkel matrett. Godt er det uansett.

Lenke til kommentar

Da var dagens Vær-Sjur ute. Den ble lang, men ikke så lang som jeg trodde. Det var meg en sann glede å skrive den, uavhengig av om den blir lest eller ei. Ingenting som å prøve og beskrive noe jeg liker så godt som Random Access Memories. :D

Vær-sjur?
Lenke til kommentar

Jo jo, jeg har jo vært her siden start, men likevel. :p

Jeg har jo brukt tiden min i andre tråder også, som World of Tanks-tråden, RPP2, Ctrl+V-tråden, e-sigg-tråden og hvilken sang hører du på nå-tråden. :p

Og likevel har jeg brukt mye mindre tid på forumet de siste årene enn hva jeg gjorde frem til 2010.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...