L4r5 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fitte! Kom opp i bonde-latin skriftlig. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 I Japan har de jo de fancy dassene å En sånn dass har jeg vært på Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 En sånn dass har jeg vært på http://www.flickr.co...N04/6979913044/ Digg. Var du i Japan eller bare på en sånn dass?! Der er det jo sånn at du må gå inn baklengs på egne tøffler på dass osv?! Så en dokumentasjon om dassene i Japan haha. 45 min med bare forskjellige doer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Gyr0 var vel tre måneder i Japan. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Digg. Var du i Japan eller bare på en sånn dass?! Der er det jo sånn at du må gå inn baklengs på egne tøffler på dass osv?! Så en dokumentasjon om dassene i Japan haha. 45 min med bare forskjellige doer. Som slimda sier ! Jeg gikk hverfall aldri baklengs i tøfler på noen dasser. Og jeg var bare innom 1 slik dass, den var på et kjøpesenter i Okinawa. Føler deg rimelig lur når du setter deg på huk på gølvet og trøkker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg gikk hverfall aldri baklengs i tøfler på noen dasser. Og jeg var bare innom 1 slik dass, den var på et kjøpesenter i Okinawa. Føler deg rimelig lur når du setter deg på huk på gølvet og trøkker Hva var den bloggen din igjen? Mista linken til den. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hva var den bloggen din igjen? Mista linken til den. buroggu desu ! http://japangyro.wordpress.com/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 macuradonasru må man si om man skal ha vestlig fast food i Japan. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 buroggu desu ! http://japangyro.wordpress.com/ Tenkte mer på den nye bloggen din, om filippinene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Da har jeg vært og filma to tiendeklassinger som har bygd sin egen jetmotor. Med turbo og det hele. De har vel og merke brukt hele 10. klasse på det, men likevel. De har tegnet og satt sammen alt selv. Jeg er mektig imponert. Fungerte godt gjorde den også. Det vanskelige nå blir å klippe et 45 min langt intervju ned til 3 minutter og så velge ut hvilke innklippsbilder som skal brukes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Gjør som en god journalist, og vinkle saken slik det ser ut som de har trosset hele Norge for å bygge denne revolusjonerende motoren som vil endre hvordan flytransporten fungerer i årene fremover. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Tenkte mer på den nye bloggen din, om filippinene. Har ikke skrevet noe i den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ah, kjipt. Du burde holde omverdenen oppdatert på dine utenlandske sprell, gitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hva i alle dager er det jeg leser om salt og pepper i arme riddere? Arme riddere skal være søtt... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er vel konsistent med alle andre mattips fra den fronten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Gjør som en god journalist, og vinkle saken slik det ser ut som de har trosset hele Norge for å bygge denne revolusjonerende motoren som vil endre hvordan flytransporten fungerer i årene fremover. Mja, det overlater jeg til selve journalisten som skriver saken. Dog, de har en interessant teori om turbiner jeg skal få med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hva i alle dager er det jeg leser om salt og pepper i arme riddere? Arme riddere skal være søtt... Det er en egen variant, og kan brukes som middagsrett fremfor dessert. Som et mer avansert ostesmørbrød. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er en egen variant, og kan brukes som middagsrett fremfor dessert. Som et mer avansert ostesmørbrød. Med egg, uten ost? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er en egen variant, og kan brukes som middagsrett fremfor dessert. Som et mer avansert ostesmørbrød. Arme RiddereMer Arme Riddere Wikipedia for Arme Riddere Det du snakker om heter en Monte Cristo sandwich, eller en California Sandwich i noen kretser. Arme riddere er, per definisjon, en dessert. Alt eggedyppet brød er ikke arme riddere. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Med egg, uten ost? Nei. Egg+melk+krydder i en bolle, la brødet "suge" det opp. Legg ost og skinke og ost og en skive til oppå. Sleng på stekepanna med lokk. Det du snakker om heter en Monte Cristo sandwich, eller en California Sandwich i noen kretser. Arme riddere er, per definisjon, en dessert. Alt eggedyppet brød er ikke arme riddere. Interessant. Har aldri hørt om denne, og jeg har fått oppskriften fra mora mi, som fikk det fra en kokkefyr på et hotell for 20-30 år siden. Endret 15. mai 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg