chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 YEY!Schnell er tilbake Oh, han har vært tilbake lenge. Jaja, bra jeg er opplyst. Men han har virkelig sett lyset denne gang. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 - Radja'arak - sier (21:48): Så tusen bein freake deg ut. Men faktum at eg hadde liggi død i grava i noen måner å så besøkte deg. Det går fint -.- Hm. Når han sier det slik, så virker det ikke logisk. Gjør det vel? o_O Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er du på resirk-standen nå? Sånn nede ved scena? Kommer og sier hei isåfall Vi skal se sceneshowet, men det tar vel ikke forever! Så er her bittelitt til, og etterpå det. Samt resten av dagene da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mange hær som har gått på ski iår? (jeg har) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mange hær som har gått på ski iår?(jeg har) Jeg har kjørt i Ski om det teller. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 YEY!Schnell er tilbake Oh, han har vært tilbake lenge. Jaja, bra jeg er opplyst. Men han har virkelig sett lyset denne gang. jo eg er her, men eg held på med noke vikteg så eg har eigentleg ikkje tid å vere her Mange hær som har gått på ski iår?(jeg har) eg er prinsippiele motstandar av skigåing. det øydelegg det lille natulandskapet me har igjen io Noreg med gigantiske alpinløyper og hyttebebyggelse noken som lurar på det viktege eg gjer??¨ eg kan seie det Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Schnell is back, get a cigar and some champagne! We have to celebrate this Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vi blir ikke lei oss hvis du stikker igjen. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Schnell is back, get a cigar and some champagne! We have to celebrate this hmm? ein må skrive nynorsk eller bokmål her, det er ikkje lov med engelsk. (det er ikkje alle som har 6er i engelsk veit du , eg har 1er faktsik, så eg fårstår ikkje så det er ein fordel for meg at der på norsk) Vi blir ikke lei oss hvis du stikker igjen. meg?? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hallo?? lazyboyz!!! skriv noke då! eg kan fortelje kva det viktege eg held på med er sidan ingen spør: eg lagar brosjyrar. viss noken er interreserte i å vite meir, kan dykk spørje meg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hmm? ein må skrive nynorsk eller bokmål her Trying not to take teh flamebait. Failed. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mange hær som har gått på ski iår?(jeg har) Jeg skal innen onsdag. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hallo?? lazyboyz!!! skriv noke då! eg kan fortelje kva det viktege eg held på med er sidan ingen spør: eg lagar brosjyrar. viss noken er interreserte i å vite meir, kan dykk spørje meg Hva står det i disse brosjyrene, da? «Spar tre kvartal av livet ditt ved å hoppe over tannpuss og annen vask»? ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva står det i disse brosjyrene, da? «Spar tre kvartal av livet ditt ved å hoppe over tannpuss og annen vask»? ^^ Mer i retning av at han er guds sønn. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hallo?? lazyboyz!!! skriv noke då! eg kan fortelje kva det viktege eg held på med er sidan ingen spør: eg lagar brosjyrar. viss noken er interreserte i å vite meir, kan dykk spørje meg Hva står det i disse brosjyrene, da? «Spar tre kvartal av livet ditt ved å hoppe over tannpuss og annen vask»? ^^ nei?! eg drit i tannpuss og eg dritar i om andre vil kaste vekk livet sitt på det! Dette handlar om noke mykje viktegare, men eg veit ikkje om eg vil seie det her. eg følar ingen tek meg seriøst Hva står det i disse brosjyrene, da? «Spar tre kvartal av livet ditt ved å hoppe over tannpuss og annen vask»? ^^ Mer i retning av at han er guds sønn. er du nødt å ha den overlegne undertonen når du skriv det?? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg føler også at vi ikke tar deg seriøst, Schnell Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg føler også at vi ikke tar deg seriøst, Schnell Det føllerr eg og. prosjisjesere du tankane dine ut til andre folk, har du overnaturlegee evner!?! Kanstje du og er guds son?!! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 omg..... fan ass. eg vert så provosert Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det føllerr eg og. prosjisjesere du tankane dine ut til andre folk, har du overnaturlegee evner!?! Kanstje du og er guds son?!! Det var et godt forsøk, men du glemte én viktig ting: Schnell bruker aldri versaler. omg..... fan ass. eg vert så provosert Slutt å være dum, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg