Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betalt reise til New York og et par netter på superstjernehotell? Nei vel...

Ikke om det betyr at jeg må delta på et talkshow. Det får holde at latteren min hørtes veldig godt på den episoden av "Nytt på nytt" hvor jeg var satt på første rad blant publikum.

Og uansett så er det bare det at de vil bruke videoen vår, ikke at vi skal være med. Og skulle nå uansett noen dra over, får det bli fotografen som filma, jeg har ikke annet med det å gjøre enn at jeg jobber i avisa og leser mailen de andre ikke bryr seg om eksisterer engang.

Lenke til kommentar

Ikke om det betyr at jeg må delta på et talkshow. Det får holde at latteren min hørtes veldig godt på den episoden av "Nytt på nytt" hvor jeg var satt på første rad blant publikum.

Og uansett så er det bare det at de vil bruke videoen vår, ikke at vi skal være med. Og skulle nå uansett noen dra over, får det bli fotografen som filma, jeg har ikke annet med det å gjøre enn at jeg jobber i avisa og leser mailen de andre ikke bryr seg om eksisterer engang.

Jaggu ikke rart du fortsatt bor hjemme. Du må gripe sjansene som kommer din vei!

Lenke til kommentar

Jaggu ikke rart du fortsatt bor hjemme. Du må gripe sjansene som kommer din vei!

Ikke faen. Sjanser er skumle. Og jeg bor ikke fortsatt hjemme. Jeg bor hjemme igjen, etter 4 år for meg selv.

Og jeg ser fortsatt etter leiligheter, men med 12k i måneden inn og 5k ut i regninger og husleie, er det ikke mye som er igjen.

Jeg har 500.000,- avsatt til kjøp av bopel, samt 43.000 på BSU-en, men det holder sannsynligvis ikke. Siden jeg i tillegg er NAV-klient, og har et studielån på 230.000,- ser jeg heller ikke for meg at jeg kan få noe særlig stort boliglån. Så for øyeblikket er sjansene mine for å få kjøpt noe rimelig små.

Og siden jeg utelukkende ser etter leiligheter i Trondhjem med 2 soverom og som er i gåavstand til bussen til Orkanger, samt overhodet ikke er interessert i å bo med folk jeg ikke kjenner, så er sjansene for å leie mer eller mindre ikke-eksisterende.

Derfor bor jeg hjemme igjen. Jeg betaler husleie og kjøper mesteparten av min egen mat. Jeg vasker opp etter å ha spist, vasker huset en gang i uken og mine egne klær. Akkurat som en 26,5 år gammel mann burde gjøre.

Så selv om jeg har flyttet inn på gutterommet igjen, betyr ikke det at jeg lever av foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...