Datasmurf Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Gir faen og satser på at vi blir det nye Sverige og holder oss nøytrale (fat chance). Nå er jeg hjemme fra tivoli. Alltid like gøy. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 2 av vennene mine ditchet meg og dro på tusenfryd. Vi hadde planlagt å dra dit alle sammen. Har greie venner jeg... Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 2 av vennene mine ditchet meg og dro på tusenfryd. Vi hadde planlagt å dra dit alle sammen. Har greie venner jeg... Da burde du ditche vennene dine. Det er utilgivelig å ikke bli tatt med på tusenfryd... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 tusenfryd er ikke så fett da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Det er greit å være der, men ikke kjempegøy. Da burde du ditche vennene dine. Det er utilgivelig å ikke bli tatt med på tusenfryd... Hvis jeg ditcher dem, har jeg ikke noen særlig å være med. Selv om jeg er veldig pissed på dem etter hvordan de oppfører seg. Svarer heller aldri på meldinger. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Det er greit å være der, men ikke kjempegøy. Hvis jeg ditcher dem, har jeg ikke noen særlig å være med. Selv om jeg er veldig pissed på dem etter hvordan de oppfører seg. Svarer heller aldri på meldinger. Æsj, det er kjipt å enten velge mellom å være med dårlige venner eller ikke være med noen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg var på tusenfryd en gang Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 noen som vet hva poetisk realisme er? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Nokon som veit kva for eit insekt som har skal som ein kakerlakk, men 10-14 ljose bein? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg var på tusenfryd en gang Jeg også. Da jeg var 6 år. Det eneste jeg husker er at jeg fikk ansiktsmaling og ble en sommerfugl. Jeg trivdes bedre i Kongeparken, helt til de fjerna Gulliver. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Æsj, det er kjipt å enten velge mellom å være med dårlige venner eller ikke være med noen i det hele tatt. Det er det. Men så er det ikke bare å gå ut og finne noen venner heller desverre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Æsj, sliter med en helmongo norskoppgave. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Det er det. Men så er det ikke bare å gå ut og finne noen venner heller desverre. http://www.youtube.com/watch?v=XRGd0gD0QNE Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 http://www.youtube.c...h?v=XRGd0gD0QNE Beklager, men får ikke sett den. Med en nedhastighet på 20 kbit kommer man ikke langt. Æsj, det er kjipt å enten velge mellom å være med dårlige venner eller ikke være med noen i det hele tatt. Hva ville du valgt forresten? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Beklager, men får ikke sett den. Med en nedhastighet på 20 kbit kommer man ikke langt. Hva ville du valgt forresten? Det er bare sangen Why can't we be friends av Smash Mouth. Jeg hadde nok valgt dårlige venner, hvis ikke hadde jeg følt meg veldig alene. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Nokon som veit kva for eit insekt som har skal som ein kakerlakk, men 10-14 ljose bein? Kan noen oversette? 2 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) BananLaks! I sangen blir det repetert "Why can't we be friends"! Hun prøver å få deg i vennesona! GO, GET OUT OF HERE, FAAAAAST! Edit: litt treg ser jeg. Endret 12. mai 2013 av SLi 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Kan noen oversette? <Osloisk>Noen som har peiling på hva faen det var jeg så istad, den hadde et skall som en kakerlakk, bare at den søren meg hadde ti til fjorten løse bein. </Osloisk> Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 <Osloisk>Noen som har peiling på hva faen det var jeg så istad, den hadde et skall som en kakerlakk, bare at den søren meg hadde ti til fjorten løse bein. </Osloisk> Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg