Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Egentlig like greit, med alt det maset om gutter. :-|Jeg kan få bedre. Fins ikke. Nå er det jo nettopp det hun ikke er da. mrbjoern: som om noen kan sammenliknes med kibs, liksom. I win. Hah! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg var sarkastisk. No sympathy for the unfaithful. Nå er det jo nettopp det hun ikke er da. Altså. No offence mot deg og deres " :love: "-greie. Men jeg hadde henne først. :-| Endret 9. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja. Jeg hadde henne. Så gikk jeg lei. Så det så, Eplefe!! *rekke tunge* Egentlig like greit, med alt det maset om gutter. :-| Jeg kan få bedre. Jammen, er det bedre at jeg maser om gutter da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Snorre : Ah, de chan-attituden, ja. Vel, jeg var egentlig skyldig. Men så dro jeg den ikke veldig langt heller. Husker en tråd i OT for ikke så lenge siden. Var om hu jenta som tok selvmord pga Myspace-joken. Det var ikke spesielt morsomt. Og ting sporet av..litt for mye. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahahah, den nye skjermen min er i hus! jeg trodde posten stengte kl 4 jeg Ikke hvis posten er@ prix etc, Amirite? Helt riktig Stengte 21.00, posten er på Coop mega! Ble en 226BW ja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Egentlig like greit, med alt det maset om gutter. :-|Jeg kan få bedre. Fins ikke. Kanskje ikke ute på landet, men jeg bor i byen jeg, serru, snuppa. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Altså. No offence mot deg og deres " :love: "-greie. Men jeg hadde henne først. :-| Når da? Kan jeg IKKE huske. Nei. Du må ha innbilt deg det. Det har ALDRI skjedd! Nei! Jammen, er det bedre at jeg maser om gutter da? Homser er jo bare søte, da. Kanskje ikke ute på landet, men jeg bor i byen jeg, serru, snuppa. Jeg bor på nettet. Og jeg har den beste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Snorre, chan-attitude a la 4chan er ille, og særlig om det er a la /b/, men hadde ikke hatt noe i mot mer av godsakene fra 12chan her ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jammen, er det bedre at jeg maser om gutter da? Nei. Men du skal lære å holde kjeft Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hehe. Når man skryter av at man vet om 4chan har man litt problemer. Er ikke akkurat noe å skryte og være stolt av. Er da mange som vet om 4chan. Sikkert litt færre som vet om alle de andre chansene. Det er ikke farlig om noen drar litt /b/-humor her en gang iblant. Men når det blir en trend er det kjedelig. Så jeg er fornøyd så lenge det holdes på et minimum. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs og eplefe, synes dere går litt for langt. Skal vi ende diskusjonen her? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs og eplefe, synes dere går litt for langt. Skal vi ende diskusjonen her? Hva? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 God kveld i stugu, kva er siste nytt? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Homser er jo bare søte, da. Nå roer vi litt ned her... Du har NGZ, du skal ikke prøve deg på meg en gang. Jeg er Eplefe sin, og hun låner meg bare bort til andre gutter... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Altså. No offence mot deg og deres " :love: "-greie. Men jeg hadde henne først. :-| Når da? Kan jeg IKKE huske. Nei. Du må ha innbilt deg det. Det har ALDRI skjedd! Nei! Flott. Det var ANDRE jenten jeg har gjort hetero. :-| "Jeg kan aldri få en så fantastisk jente som deg igjen, Becca, jeg får bare gå på gutter igjen" sa du, da jeg sa at jeg ikke fikk sett deg før 2009. :-| Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg bor på nettet. Og jeg har den beste. Din nerd. Eller.. Min nerd. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 SNIP Hva er 4chan? Hehe, good one Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs og eplefe, synes dere går litt for langt. Skal vi ende diskusjonen her? Vietse: Jeg syntes du skal slutte å kalle Vintermåne Chris, enten han heter det eller ikke, og ellers syntes jeg vi skal si.. *kremt* "SU or STFU?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg