Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snorre : Ah, de chan-attituden, ja. Vel, jeg var egentlig skyldig. Men så dro jeg den ikke veldig langt heller. Husker en tråd i OT for ikke så lenge siden. Var om hu jenta som tok selvmord pga Myspace-joken. Det var ikke spesielt morsomt. Og ting sporet av..litt for mye.

Lenke til kommentar
Altså. No offence mot deg og deres " :love: :love: :love:"-greie. Men jeg hadde henne først. :-|

Når da? :dontgetit: Kan jeg IKKE huske. Nei. Du må ha innbilt deg det. Det har ALDRI skjedd! Nei!

Jammen, er det bedre at jeg maser om gutter da? :dontgetit:

Homser er jo bare søte, da. :love:

Kanskje ikke ute på landet, men jeg bor i byen jeg, serru, snuppa.

Jeg bor på nettet. Og jeg har den beste. :love:

Lenke til kommentar

Hehe. Når man skryter av at man vet om 4chan har man litt problemer. Er ikke akkurat noe å skryte og være stolt av. Er da mange som vet om 4chan. Sikkert litt færre som vet om alle de andre chansene. Det er ikke farlig om noen drar litt /b/-humor her en gang iblant. Men når det blir en trend er det kjedelig. Så jeg er fornøyd så lenge det holdes på et minimum.

Lenke til kommentar
Altså. No offence mot deg og deres " :love: :love: :love:"-greie. Men jeg hadde henne først. :-|

Når da? :dontgetit: Kan jeg IKKE huske. Nei. Du må ha innbilt deg det. Det har ALDRI skjedd! Nei!

Flott. Det var ANDRE jenten jeg har gjort hetero. :-|

"Jeg kan aldri få en så fantastisk jente som deg igjen, Becca, jeg får bare gå på gutter igjen" sa du, da jeg sa at jeg ikke fikk sett deg før 2009. :-|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...