Datasmurf Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 takk sjur, og det stemmer sånn ca, zarac. det er drøyt hvor flott huset er. føles som jeg er på hytta. Hvilket land har du tilhold i nå da? Jo, men jeg liker eldre menn. Rawr! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Sexy stakk fra meg i går. Og rawr Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hvilket land har du tilhold i nå da? Fortsatt danmark, men har flytta inn i et trehus som noen nordmenn eier. bor med to andre norske og ei fransk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Fortsatt danmark, men har flytta inn i et trehus som noen nordmenn eier. bor med to andre norske og ei fransk. Aha. Irland var bare midlertidig? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 irland var praktikk, men jobber på et dansk studio for den irske filmen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Sexy stakk fra meg i går. Og rawr Hallo. Du sa ikke en dritt i sikkert en halvtime og jeg skulle egentlig sove? Utakknemlige fruentimmer! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jo, men jeg liker eldre menn. Pass på så det ikke blir en Oldboy situasjon!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Pass på så det ikke blir en Oldboy situasjon!! Jeg tar ikke referansen. Kan du forklare? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg har funnet ut at jeg liker Linux. Prøver å fikse noe og får et pop up-vindu som basicly sier "Beklager, men jeg støtter ikke dette." Hadde det vært Windows hadde jeg nå måtte gå på Internett, søkt i en halvtime, lastet ned et program, kjørt det og installert det før jeg prøvde på nytt. Men i Linux blir det slik: "Beklager, men jeg støtter ikke dette. Men hvis du vil kan jeg laste ned det jeg trenger for å gjøre det." Så er det bare å trykke OK så fikser den resten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Mulig jeg trenger litt hjelp av deg snart forresten, men jeg kan rusle over i Linux-kafeen så kan vi ta det der. Men først: Polet! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Spiller ingen rolle for min del, men det er vel greiest å holde det innenfor den kategorien. Flere som kan hjelpe og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 De hadde ikke Fyr & Flamme på polet her forresten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Dumme Bergen. Hvor var du, Valken? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hadde jeg bodd i sentrum hadde de sikkert hatt. De har ganske godt utvalg der inne. Dessverre bor jeg et stykke utenfor. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Det kan nok stemme. Jeg opplever ikke Fyr & Flamme så alt for vanlig utenfor Drammen heller, dessverre, men jeg har hørt litt blandede opplevelser der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Da fuq? Plutselig var det tre katter her inne. En brænnjete (nei, den satt ikke ved murpipa), en helt sort og minstesøss' katt. Aner faen meg ikke hvordan de har kommet seg inn, mtp. at alle dører har vært stengte og kun vinduene har vært oppe, og da kun på gløtt. De kan selvfølgelig ha kommet seg inn i går da vi hadde dørene oppe for å lufte ut, men jeg ser ikke helt for meg hvordan de kan ha vært rundt om i huset i hele natt og store deler av dagen og så komme frem når jeg er ferdig med vårrengjøringa. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg