Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Tulle med sanger : It's a shamefuil thing , lobsterhead ! Too many limes , too many limes ! (Sheamus) Somebody call Obama ! (Brodus Clay) There ain't no pants , can hold my boner down ! (Undertakers Cash periode) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Im like, wtf are you talking about? 5 timer igjen før en dag fri fra jobb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ja, er mye fri nå i mai merker jeg. Forrige uke hadde jeg tre dager fri midt i uka, i morra er det fri, og fri fra og med fredag 17. til og med mandag 20. vil også gjøre godt for kroppen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Blir eksamenslesing og fagprøvekos for meg fremover, rød-dagene går til "waste" for min del. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Har planlagt å chille ute, men nå som vi har fri 4 dager er det medlt regn alle dagene og strålende sol Mandag.... FTW, håper de tar litt feil der ellers blir det nok en laaaang gaming helg isteden. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Kjøpte meg fire bøker til å kose meg med ute i vårsolen. Det inkluderer boken læreren min har skrevet. Måtte jo få underskriften hennes! Håper hun havner på toppen av IMPAC-prisens «shortlist». Må være helt absurd å se seg selv på samme liste som Haruki Murakami og Michel Houellebecq. Håper jeg også kan se navnet mitt på en slik liste! Og rent ellers er dette min siste dag i Drammen. Ny leilighet i Asker, flere studiepoeng og softis i beger. Mmmm, livet. Endret 8. mai 2013 av Diabólico Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Gratulerer med nye leilighet da, dekorert med ugler og vaskebjørner, eller har det skipet seilt for lenge siden? Endret 8. mai 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nå drar jeg til London :-D God langhelg folkens. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Foredrag der jeg sammenligner Historien om O med Fifty Shades of Grey ferdig gjennomført. Det gikk i dass. Blacka totalt og endte opp med å omtrent lese fra manus hele tida. Får satse på at innholdet var bra nok til å gjøre opp for den dårlige gjennomføringen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Foredrag der jeg sammenligner Historien om O med Fifty Shades of Grey ferdig gjennomført. Det gikk i dass. Blacka totalt og endte opp med å omtrent lese fra manus hele tida. Får satse på at innholdet var bra nok til å gjøre opp for den dårlige gjennomføringen. Det er en litt urettferdig sammenligning, imo. Siden 50 shades handler om en abusive dick som bruker BDSM som en unnskyldning for at han mishandler elskerne sine og at han blir KURERT AV KJÆRLIGHET for alle som "liker BDSM" (aka. mishandler elskerne sine) må være mishandlet som barn, mens Historien om O handler om BDSM. Hadde vært bedre å sammenligne O med Venus i Pels eller noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det var en unnskyldning til å trampe på de i klassen som mener at det er en fantastisk og kinky bok. Og Fifty Shades fikk gjennomgå av meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nei, de i boka får ikke gjennomgå av meg. De får gjennomgå av hverandre. Men over til noe annet... Skjer med at det er så mange gjester her i dag? 25 gjester som leser tråden atm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du nevnte Fifty Shades. Det tiltrekker tydeligvis folk. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Bruker å være gjester på kaféer Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hva er egentlig greia med fifty shades egentlig? 2013 ass, hva med bevegelige bilder med lyd folkens?? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 hva ville dere hatt? 2cm penis eler 40cm penis? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ingen av delene. Jeg er ikke interresert i å kutte av verken 5 eller 43cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg