Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg har ikke fått sett MDB ferdig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Million Dollar Baby, evt My Dying Bride. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ah. Jeg syntes ikke Million Dollar Baby var så bra, men jeg elska Million Dollar Hotel Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Million Dollar Baby, evt My Dying Bride. xD Jeg tenkt det var live DVD-en til My Dying Bride du mente da du sa det, men kom på at vi faktisk snakka om Million Dollar Baby for noen minutter siden Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg tenkt det var live DVD-en til My Dying Bride du mente da du sa det, men kom på at vi faktisk snakka om Million Dollar Baby for noen minutter siden Visste vel egentlig at det var lett å misforstå det, men gadd bare ikke skrive hele navnet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg tenkt det var live DVD-en til My Dying Bride du mente da du sa det, men kom på at vi faktisk snakka om Million Dollar Baby for noen minutter siden Visste vel egentlig at det var lett å misforstå det, men gadd bare ikke skrive hele navnet. Jau. Er vanskelig med alle disse forkortelsene for all ting. Noen her som spiller Audiosurf? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Yess! Først: Jeg fikk spille AOC Beta idag, jupp, fuck teh tna! Andre: Jeg fikk oppleve et nytt torturverktøy hos tannlegen, noe kraftig vannstråle som spruta utover hele trynet mitt og jeg ble behandla som et barn Tredje: Jeg har glemt å spise idag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen her som spiller Audiosurf? Spørsmålet er heller om det er noen her som er så dumme at de ikke spille Audiosurf. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen her som spiller Audiosurf? Spørsmålet er heller om det er noen her som er så dumme at de ikke spille Audiosurf. Hva er Audiosurf? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 "Million Dollar Baby" er en meget bra film med formidable skuespillerprestasjoner. En av mine favorittfilmer. Jeg kjöpte den faktisk også på DVD for noen uker siden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da tror jeg kanskje jeg ser den etterpå, eller på hytta i morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hmm ... Snurring til middag, eller burgere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 sloppy joe`s (med snurring) Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hmm ...Snurring til middag, eller burgere? Vær så snill.. Ikke snurring.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vær så snill..Ikke snurring.. Ingenting i veien med snurring med egg til. En gang i halvåret. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg ble fora med snurring i forsvaret Da var jeg sulten >_< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg digger snurring, dog tror jeg utsetter den til i morra eller fredag morgen. Får se når jeg er mest fyllesjuk. En feit klatt snurring, chilisaus og to burgerbrød og litt parmesan. Rett og slett herlig! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 KIBS! O_ODu som hadde så pen avatar. Hva antyder du? At uansett hvor tøff den nye er, så er den ikke så Kibs som den gamle. Enda, i alle fall. Men, jeg likte den nye. Så selv om ingen egentlig har lov til å skifte avatar, så var den nye tøff nok til at du får lov. Ja, jeg bestemmer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Snurring er jo godsaker fra himmelen. Fikk selv lyst på snurring nå, men det blir vel kanskje frossenpizza på meg, vi får sjå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg