Filmvenn Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Du får en klapp på skulderen, men ikke en fredspris! 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 5+ er som å si at "Du er egentlig ikke god nok til å få en sekser, så her er en liten trøst." Godt jobba! Det er litt irriterende å vite at en var så nærme en sekser, men uten helt å klare å dra den i land. Jeg skal innrømme det. På den annen side er jeg på ingen måte misfornøyd med karakteren og når jeg ser på tilbakemeldingene er jeg enig i at det ikke var helt godt nok til en sekser. Og det er det verste. Hadde jeg vært totalt uenig i karaktersettingen kunne jeg i det minste furta og erklært meg urettferdig behandlet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ah ... Tine Jordbærmilkshake smaker ekstra godt med 90-tallsdesign. =D Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ah...husker 90tallet azz. Det var tider det. Mye bedre musikk på den tiden! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Helt klart. Da Snoop Lion var Snoop Doggy Dogg, Jostein Bever så vidt var påtenkt og det var Puff Daddy, ikke Diddy eller hva han kaller seg i dag. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Lite aktivitet det er på forumet generelt i kveld da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 …Us and Them And after all we're only ordinary men… 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Har veldig lyst på Lønning. Ikke så rart.Sjekk det tigerblikket da. Rawr! 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 I dag gjennomførte jeg den første eksamenen. Deutsch ist überstehen. Da er det bare 5 igjen, så har jeg ferie. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Har bare to eksamener og fagprøven igjen, så er det ikke ferie. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Deutsch ist überstehen. Überstanden * Jeg har bare en eksamen og er 20% sjangse for å bli trekkt ut, så kan hende jeg ikke har eksamen i år engang. Har den isåfall 12 juni og får beskjed 10 juni om jeg kommer opp i noe eller ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Har brukt hele dagen på å spille Civ5. <3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Har brukt hele dagen på å spille Civ5. <3 Det meste av tiden jeg hadde satt av til å lese pensum i april gikk med til Civ5. I det minste vinner jeg på nest vanskeligste nivå nå. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Überstanden * Riktig. Det visste jeg egentlig, men jeg er sliten etter dagen. Jeg skrev ikke det på eksamen, så jeg regner med at det gikk greit. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Har brukt hele dagen på å spille Civ5. <3 Er jo et bra spill også. Har du steam? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Nei Datasmurf bruker Origin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg