Datasmurf Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Sga sei! Jeg barberte meg. Og støvsuget første etasje og trappen opp til andre. Samt aktiviserte katten med litt garn og en tom dorull. Føler jeg har gjort meg fortjent til å fyre opp grillen og mekke burgere, samt jekke et par pils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 IMO , BK er litt for salt. Får håpe kameraten får WD til å funke , tross alt bursdagspresang han kjøpte til seg selv. Vet ikke om det er noe vits å få ny , kanskje han burde oppgradere til bedre merke ? Jeg bor tre kvarter unna begge, og går heller på gatekjøkken. Tro det eller ei , mange plasser har verken eller. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Etter å ha sovet siden lørdags morgen var det meget greit å bestille pizza og se Doctor Who Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Ikke rart man får mareritt av pizza , blir litt småuggen når jeg står opp etter å ha spist en pizza. Kan ikke bruke den orange chilisausen lenger , tunga tar fyr , helt jævlig......Eldorado sweet chili er sterk nok. Endret 5. mai 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Er jeg den eneste her som dusjer med kaldt vann? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Er jeg den eneste her som dusjer med kaldt vann? vet ikke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hvorfor dusje med kaldt vann? Man får jo badetiss. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 vet ikke Jeg er "allergisk" mot varmt vann i dusjen om man kan si det sånn. Det trenger ikke være spesielt varmt, bare litt lunkent, og jeg blir kjempekvalm av det med en gang. Når jeg setter ned til kaldt, som veldig mange ville tolket som iskaldt, går det bra. Rare greier. Hvorfor dusje med kaldt vann? Man får jo badetiss. Kan du være vennlig og definere 'badetiss' for meg? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Det vil være som å forklare rødt til en fargeblind. Endret 5. mai 2013 av Lycantrophe 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Kan du være vennlig og definere 'badetiss' for meg? Bading. Kaldt vann. Tissen skrumper inn. Badetiss. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Det vil være som å forklare rødt til en fargeblind. Alle som har lekt med en ballong fylt med varm luft puttet i kaldt vann vet hva badetiss er, det er demonstrerbart uten at noen drar ned buksen. Rødt til en fargeblind er mye vanskeligere. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Bading. Kaldt vann. Tissen skrumper inn. Badetiss. Aha Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Er jeg den eneste her som dusjer med kaldt vann? Jeg dusjet med veldig kaldt vann sjæl Dusjer* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hvorfor ønsker noen å dusje med kaldt vann? :s Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Tro det eller ei , mange plasser har verken eller. Jeg tror det. Jeg ser for meg at McD og BK hovedsakelig holder seg til byer, og det er vel flere tettsteder og bygder i Norge enn byer. Dusjing i kaldt vann er greit om du vil spare varmtvann så du får vasket opp, eller fordi det er varmt ute, fordi du har tatt romersk / tyrkisk bad, og generelt for å se hvor lenge du klarer å holde ut i kaldtvann. Greit for å sjokkvåkne også. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg dusjer i kaldt fordi jeg hater å dusje i varmt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ahhhhhh, hater mandager. Hater å stå opp tidlig etter en helg. Nå hater jeg mye rart. Nå er jeg småtrøtt. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Yeah buddy. Bussen går til Puerto Galera denne helgen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Varme stått på siden jobb fredag, den følelsen å sitte seg på kontoret mandagsmorningen. Føles ut som jeg kokes opp innvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg