Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=M8N6mB6-hHA kult Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Fint vær i dag, ikke sant? Noen som kunne hjulpet meg her? Tenkte meg å kanskje søke på denne, men er usikker med tanke på aldersgrense på assistent. Noen som vet noe her? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 angående den biffmiddagen, passer potetmos til biff? og bør ejg marinerer biffen? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Det kan det gjøre, ja. Og nei. La kjøttet spille på sin egen styrke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 En god, saftig biff er noe av det beste som finnes, og man trenger ikke marinere den, dynke den i saus eller noe lignende. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 okei, thanks potetmos, biff og stekte gulrøtter blir det da. Vet ikke hva mer av grønnsaker som funker. forresten, hvaslags biff er best? var det entrecot? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg foretrekker entrecôte. Den er litt fetere, som er positivt. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 okei, supert. hva bør jeg kjøpe av merke? gilde? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Har du en slakter tilgjengelig og vil spise bra hadde jeg dratt dit. Utover det har du sjelden særlig annet valg (Norge! \o/), men det er vel mulig å få tak på en Uruguayer eller slikt. Jeg har vært veldig fornøyd de gangene jeg har kjøpt det. Hvor mange skal du lage til? Endret 4. mai 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 meg selv og muligens en venn Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Noen ting selges fort kun i kilosvariantene. Se hva du finner på butikken. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 okei vet at de har noe slags kjøttdisk opplegg på coop mega, er det bedre enn feks gilde? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Vil tro det stort sett er Gilde-levert kjøtt som ligger der. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Må ikke glemme sopp! Kjør på med jævelig mye smør og stek dem + salt og pepper. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 er ikke så glad i konsistensen til sopp Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg var ikke glad i konsistensen på rå fisk, ost eller spekeskinke tidligere, men spiser du det nok kommer du over det. Nå er det lite jeg liker bedre. Stekt sopp med smør skammelig godt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Må ikke glemme sopp! Kjør på med jævelig mye smør og stek dem + salt og pepper. Dette. er ikke så glad i konsistensen til sopp Prøv. Utvalget i norske butikker er ikke allverdens, men det er bare å starte. Stol på meg når jeg sier at det betaler seg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg har spist for lite til å kunne si noe for bra, men jeg liker portobello godt av de lett tilgjengelige i Norge. Får du tak på enoki kjøper du alt du kan. :--) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg