Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uenig. Bedre å bruke pengene på noe godt.

Og Newcastle er godt. På samme måte som at jeg synes at mange av ølslagene til Nøgne Ø, Haandbryggeriet og diverse andre mikrobryggerier (og diverse større for den saks skyld) smaker godt, synes jeg at Newcastle Brown Ale er godt. Slik er det med mat og. Og musikk, film, og masse annet. Bred smak.

Lenke til kommentar

Hahah! Jeg vil se paralleller!

Ganske så lett tilgjengelig, catchy og herlig. Begge deler gjør meg glad. algM Skriver du Mgla baklengs, men fjerner g-en og erstatter M med e så får du ale.

Jeg vet at dere jomfruer kanskje ikke tar referansen, men vi andre gjør det.

Jeg ble sjokkert over leken med ord. Og kan ikke akkurat si at jeg er så enig med beskrivelsen heller. At jeg er jomfru, vel. Om du sier så.

Lenke til kommentar

Hansa sommerøl er faktisk som hermetisert fittesaft. Så fort det har fotlatt tungen vil man ha mer. Men det er mer en "grill-øl". Ikke en kose-øl.

Grei nok den, men jeg foretrekker Hansa Chill Out som de hadde i 2007. Kjøpte en 8-pack og slang den i fryseren i 8 minutter. Perfekt å sitte ute i sola med det og en sigg med musikk på øra og myse på damer.

Gimmicken var vel at den ble bedre av å være i fryseren, ikke vet jeg. Husker bare at jeg glemte den en gang og endte opp med ølslush. Mindre godt.

Foretrekker Kronenbourg til grilløl og voerspiel-øl, kan godt finne på å bare kjøpe meg en 6-pack etter jobb og sitte foran PC-en og helle de ned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...