Lycantrophe Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Badestamp-øl, når du ser utover de snødekte viddene over Hardanger midtvinters, nyte en Lundetangen eller Newcastle Brown. Det er nok den besste ølen som eksisterer. Eller en Chimay hvis man har rukket å tatt en tur innom polet Latterlig stusselig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Latterlig stusselig. Pft, trivest best i mitt egent selskap, milesvis fra mennesker og sivilasasjon, Kun med en tegneblokk og kanskje en laptop jeg kan progge på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nei, badebiten var ok. Siktet til ølet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hva er stusselig med ølet? Newcastle Brown Ale er jo suverent. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Lundetangen er vel den eneste pilsen som er god imo. Enda noe jeg savner hjemmefra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Gi meg heller en god IPA. Veldig fornøyd med Nøgne Ø sin. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Damn, you L4r5, nå fikk jeg lyst på IPA Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Jeg regner med at du mekker burgerne selv? jepp! karbonadedeig, tabasco , vann,potetemel, salt og pepper + sylteagurk, salat, norvegia og hamburgerbrød. drikke: helmelk vurderer å grille istedet for å steke hmmmmm, blir det bedre med grilling? er ikke så fint vær ute da Endret 3. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) tar det på grillen ja bare tulla det blir steking Endret 3. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vi får oss grill til neste uke. Det er også meldt finvær snart, så dette blir bra Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hva er stusselig med ølet? Newcastle Brown Ale er jo suverent. Vel, Newcastle. Usj. Om en først skal ha slappe, fuktige engelske butikkøl er det så mange bedre alternativer. NBA er ikke spesielt godt engang. Gi meg heller en god IPA. Veldig fornøyd med Nøgne Ø sin. Fyr & Flamme. \o/ Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Sommer og lyst, lyst øl framover ja Engangsgrill, flatbiff og budweiser/corona/heiniken osv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Du er en bra fyr med masse klasse, Primer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Noen som vet om det er noen aldersgrense på assistent under ISS park? http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object;jsessionid=A9C29B0DF2127A73C5D8216B3243C8CC?finnkode=41242367&WT.mc_id=ss_follow_shared_tip Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Gi meg heller en god IPA. Veldig fornøyd med Nøgne Ø sin. Hver sin smak, jeg syntes den var et hakk for fruktig og to hakk for søt for min smak. Gi meg heller en mørk Staropramen. <3 Eller den mørke til Lervig. Eller aller helst en Guinness eller to, fuck, en 4pack Guinness er jo dagens måltid. 1 til frokost, 2 til middag, 1 til kvelds. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vel, Newcastle. Usj. Om en først skal ha slappe, fuktige engelske butikkøl er det så mange bedre alternativer. NBA er ikke spesielt godt engang. Newcastle er da knall. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hva heter de forskjellige "årets.." for russen? Du har årets russebuss, lyd, konseptnavn, dekknavn, og hvilke fler var det? Kommer ikke på atm.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Newcastle er da knall. Uenig. Bedre å bruke pengene på noe godt. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Hva heter de forskjellige "årets.." for russen? Du har årets russebuss, lyd, konseptnavn, dekknavn, og hvilke fler var det? Kommer ikke på atm.. Årets interiør, eksteriør, rigg, lyd, lys og selvfølgelig RINGENES HERRE er de jeg kommer på fra da jeg var russ. (Kåringer på Tryvann, vel og merke) Endret 3. mai 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg