Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Er så kvalm at jeg er redd for at hvis jeg spiser nå, så spyr jeg. Fordi du ikke har spist? Been there, done that. Ja Nå må jeg gå og gråte og kutte meg selv. edit: Happy news! Mamma lager middag til meg, men jeg kommer ikke til å ete fiskeboller. Jeg skal faen meg ha kebab, beacause, I HAZ MONEYS! Endret 19. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 edit: Happy news! Mamma lager middag til meg, men jeg kommer ikke til å ete fiskeboller. Jeg skal faen meg ha kebab, beacause, I HAZ MONEYS! Fiskeboller er jo godt, da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 edit: Happy news! Mamma lager middag til meg, men jeg kommer ikke til å ete fiskeboller. Jeg skal faen meg ha kebab, beacause, I HAZ MONEYS! Fiskeboller er jo godt, da. Ikke når du er kvalm Dessuten liker jeg ikke fiskeboller noe særlig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kvalmen gir seg når du har fått spist. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg spiste pølse med brød til frokost. Jeg har rett og slett blitt et vrak iløpet av.. påska. Hjelpe og trøste jeg har ikke godt av ferie. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kvalmen gir seg når du har fått spist. Ikke om du spiser fiskeboller. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg spiste pølse med brød til frokost. Jeg har rett og slett blitt et vrak iløpet av.. påska. Hjelpe og trøste jeg har ikke godt av ferie. Åh. Pølser. Ikke om du spiser fiskeboller. Joda. Så sant det er i karrisaus, så. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg spiste pølse med brød til frokost. Jeg har rett og slett blitt et vrak iløpet av.. påska. Hjelpe og trøste jeg har ikke godt av ferie. Åh. Pølser. Ikke om du spiser fiskeboller. Joda. Så sant det er i karrisaus, så. Hvit saus? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvit saus? Karri er gult. Så nei, gul saus. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eg skal gå og kjøpe Freia Påskeegg eg kan hamstre! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eg skal gå og kjøpe Freia Påskeegg eg kan hamstre! Bastard! Me wants. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg hadde en nær gastronomisk orgasme i sted. Grov toast med et lett lag smør, chicken curry, roastbeef, noen skiver cheddar og lett strøssel av oregano på topp. Det gjør litt vondt i magen min, men jeg er fornøyd. Særlig fordi det gjorde så godt med et glass chill out-vin fra California. Ir has orgasm in my mouth ;D Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvis jeg har mistet platen til ett spill, er det ulovlig og laste det ned? Savner Heroes of might and Magic 3 skjønner dere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg vil ikke si det er ulovlig, for jeg gjør det selv med filmer jeg har, men som jeg har et helt annet sted og føler for å se akkurat nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nå har jeg spist fiskeboller dere Ble bare mye mer kvalm enn jeg allerede var. I kveld skal jeg faen meg kjpe meg en stor kebab! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Lastet ned homm 3. Tok 7min også fant jeg andre torrenter med Extra Maps Så nå skal jeg laste som bare søren med maps Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Lastet ned homm 3. Tok 7min også fant jeg andre torrenter med Extra Maps Så nå skal jeg laste som bare søren med maps Fint Jeg kjøpte meg filmen Million Dollar Baby her om dagen. Er den verdt å se i kveld? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Jeg kjøpte meg filmen Million Dollar Baby her om dagen. Er den verdt å se i kveld? Vel, den er farlig bra, så om du er i humør for en slik film er det definitivt et lurt trekk. Endret 19. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg kjøpte meg filmen Million Dollar Baby her om dagen. Er den verdt å se i kveld? Vel, den er farlig bra, så om du er i humør for en slik film er definitivt er lurt trekk. En kebab og den i kveld, så blir jeg fornøyd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Pappa ringte nettopp, skulle snakke med søss, jeg sa hu gikk typen sin i møte og så hører jeg mamma utbryte noe i bakgrunnen og hu sa hu nettopp så en fyr sitte i en stol ute i hagen sin og skyte gule ballonger i et tre med hagle. o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg