KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Gulrøttene skal jo ikke kokes til de er helt myke. Man må jo ha litt tyggemostand i dem. Jeg synes de er gode om du gjør det. Gjerne i mindre deler og. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Som et svar: gå all-out japanese med enoki, soya-ingefær-sesamolje-saus (blir mer dressing) og hvitløkschips. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Brun saus gjør seg godt til entrecôte og slikt det, ha i sjyen fra når du har stekt den, et par skiver brun geitost, en dæsj soya, diverse krydder, en dæsj rødvin, blir det for sterkt for deg, kan du ha i litt fløte for å mildne smaken. Man kan gjøre mye godt med en brun saus. Forøvrig er dagens Vær-Sjur ute, for de som interesserer seg for det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 hørtes for komplisert ut, datasmurf men takk for tips Som et svar: gå all-out japanese med enoki, soya-ingefær-sesamolje-saus (blir mer dressing) og hvitløkschips. har du oppskrift? funker det til entrecot? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 har du oppskrift? funker det til entrecot? Tjah, ish. Får du tak på enoki? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 hørtes for komplisert ut, datasmurf men takk for tips Komplisert er det vel ikke. Er bare å åpne skapene dine og se hva du har og hva du liker smaken på og tror smaker godt i en brun saus. Jeg har alltid alle ingrediensene for hånden for når jeg skal lage saus. Har til og med egne rødviner kun for bruk i mat (spansk billigvin vel og merke). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 hvaslags grønnsaker og saus funkerbra til? Det er et stykke storfekjøtt. Alt av grønnsaker du måtte like passer til, selv om Helstrøm sikkert ikke mener det samme. Jeg pleier kjøre på med frossen bukettblanding, fordi jeg bor alene og det blir mye billigere enn å kjøpe inn en masse ferske grønsaker jeg ikke nødvendigvis bruker opp før de blir kjipe og vasne. Av og til lager jeg en eller annen form for potet. F.eks. gratinerte eller sprengte. Saus pleier jeg ikke lage eller kjøpe. Heller over litt av stekeskyen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 da blir det burger i dag og biff i morgen! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hørtes digg ut, bork Jeg skal ha pølsegryte, og det er herlig. Fløte, mais, røkte kjøttpølser, makaroni med ost på toppen, og grillkrydder på toppen. Kjempeenkelt og greit å lage, og smaker himmelsk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Her blir det pizza, som vi omtrent alltid spiser på fredager. Det føles ikke fredag om jeg ikke kan spise hjemmelaget pizza og se Nytt på nytt mens jeg nipper til et glass rødvin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Her blei det noe så kjedelig som karbonader med egg og rista brød. Og så tenkte jeg meg på butikken for å kjøpe en sekspakning etterpå. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Her blei det noe så kjedelig som karbonader med egg og rista brød. Og så tenkte jeg meg på butikken for å kjøpe en sekspakning etterpå. Det er jo godt det da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Dusj-øl er faktisk det beste i verden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Dusj-øl er faktisk det beste i verden Badekar-øl og jacuzzi-øl er faktisk enda bedre. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Badestamp-øl, når du ser utover de snødekte viddene over Hardanger midtvinters, nyte en Lundetangen eller Newcastle Brown. Det er nok den besste ølen som eksisterer. Eller en Chimay hvis man har rukket å tatt en tur innom polet Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Faen ass, kamskjell idag, ikke engang ferske men opptinte. FML Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 da blir det burger i dag og biff i morgen! Jeg regner med at du mekker burgerne selv? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Stemmer for badestampøl som beste ølet. Jeg burde invitere med Freidig. Bayer til meg og en liten stiv en til henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg