KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 El ingenioso hidalgo Don Quijote de la Mancha Du kunne vel ikke tydet dette? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Haha, nei er nok 19 Takk takk forresten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ja, tida flyr. Husk; døyr fe; døyr frendar; døyr sjølv det same. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Litt sånn jeg også tenker... Jeg blir faktisk 21 i år. Uvirkelig. Jeg er jo bare en liten drittunge! Jeg også. Spurte kameratene mine som akkurat har fylt 21 år; føler dere dere virkelig 21 år gamle? Fikk et entydig nei som svar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vel, jeg føler meg ikke 26,5 år jeg heller. Eller voksen eller gammel, for den saks skyld. Forøvrig finner jeg det på grensen til skremmende at en av våre (Avisa-STs) videoer på YouTube i skrivende stund har blitt sett 729.128 ganger. Det meste vi hadde før det, var en 7 minutter lang video jeg filmet hvor vi intervjuet ei campingdronning, som ble sett 1800 ganger. Antar det er sånn det går når videoen havner på forsida til Reddit. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Elsker at halvparten har shift off / syk / ferie og halvparten der igjen sitter å gir faen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg også. Spurte kameratene mine som akkurat har fylt 21 år; føler dere dere virkelig 21 år gamle? Fikk et entydig nei som svar. Er over 30 og føler meg heller ikke 21 engang. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg lurer på hvorfor så mange russ mangler sosiale antenner. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg lurer på hvorfor så mange russ mangler sosiale antenner. Sosiale antenner er oppskrytt Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Sosiale antenner er oppskrytt Ikke i alle sammenhenger. Syntes det er ufint at de kaster egg og stjeler tinga til folk. Drittunger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Se på det sånn, det kunne vært urin de kastet. En klassiker er jo å pisse i plastposer og ballonger og blåse de opp litt, for så å kaste dem på folk. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Se på det sånn, det kunne vært urin de kastet. En klassiker er jo å pisse i plastposer og ballonger og blåse de opp litt, for så å kaste dem på folk. Syntes fortsatt at det er ugreit. Her om dagen kjørte noen av de forbi en gutt på 11-13 år og stoppet opp. De gikk deretter ut og knuste mobilen hans og dyttet han ned i bakken. Syntes at russefeiring er helt greit, men de burde greie å oppføre seg som ordentlige mennesker. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Syntes fortsatt at det er ugreit. Her om dagen kjørte noen av de forbi en gutt på 11-13 år og stoppet opp. De gikk deretter ut og knuste mobilen hans og dyttet han ned i bakken. Syntes at russefeiring er helt greit, men de burde greie å oppføre seg som ordentlige mennesker. Eh... Grenland? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Eh... Grenland? Alle mennesker her er ikke sånn da. Jeg er ikke det. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg er halving, så ja. Jeg ville heller bodd i New Zealand enn å bodd i Grenland ja. Mamma er fra Bø og pappa er fra New Zealand :-) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Halv bøing og halv sau. Jau jau! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 New Zealand ja. Har alltid kunne tenkt meg og reise dit. Heller dit enn Australia, til og med. Ikke så mye for å oppleve stedene for innspillingen av LotR, selv om det også trekker, men for å besøke slekt og se kiwier. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Slutt å snakk om Grenland, får hjemlengsel, sitter på Gjøvik med to dager til bursdagen min og det snør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg