Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg føler meg ikke 26,5 år jeg heller. Eller voksen eller gammel, for den saks skyld.

Forøvrig finner jeg det på grensen til skremmende at en av våre (Avisa-STs) videoer på YouTube i skrivende stund har blitt sett 729.128 ganger. Det meste vi hadde før det, var en 7 minutter lang video jeg filmet hvor vi intervjuet ei campingdronning, som ble sett 1800 ganger.

 

Antar det er sånn det går når videoen havner på forsida til Reddit.

Lenke til kommentar

Se på det sånn, det kunne vært urin de kastet. En klassiker er jo å pisse i plastposer og ballonger og blåse de opp litt, for så å kaste dem på folk.

Syntes fortsatt at det er ugreit. Her om dagen kjørte noen av de forbi en gutt på 11-13 år og stoppet opp. De gikk deretter ut og knuste mobilen hans og dyttet han ned i bakken.

Syntes at russefeiring er helt greit, men de burde greie å oppføre seg som ordentlige mennesker.

Lenke til kommentar

 

Syntes fortsatt at det er ugreit. Her om dagen kjørte noen av de forbi en gutt på 11-13 år og stoppet opp. De gikk deretter ut og knuste mobilen hans og dyttet han ned i bakken.

Syntes at russefeiring er helt greit, men de burde greie å oppføre seg som ordentlige mennesker.

 

Eh... Grenland?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...