Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man trener styrke fire-fem ganger i uka og spiser kjøtt dagen lang må man ofte dra i slangen for å lette på testosterontrykket, uavhengig om man har en dame å peise på eller ei.

Endocrine response to masturbation-induced orgasm in healthy men following a 3-week sexual abstinence.

These data demonstrate that acute abstinence does not change the neuroendocrine response to orgasm but does produce elevated levels of testosterone in males.

Fravær av onani = høyere nivå av testosteron = mer muskler.

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Ja, antakelig er problemet mitt at det renner over av testosteron her hvis jeg ikke holder en høy frekvens.

 

Jeg holder på å gå i veggen, om jeg ikke får møtt fuckfriend iløpet av èn uke. Har aldri prøvd å gå uten onani. Kommer aldri til å prøve det heller, aldri. Selvpining.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde en måned i sommer, mens jeg var ute og reiste. følelsen jeg fikk da jeg kom hjem og fikk lettet på trykket, tror jeg kan sammenlignes med et heroin-shot.

 

Føles omtrent som om når du ikke har pisset på et døgn eller to, men har drukket mye, for meg. Godt og vondt samtidig, liksom. Men kanskje det er sånn det er å ta heroin?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

What They Don't Want You to Know

In order to understand music you need to realize that everything is controlled by a group of Al-Quaida made up of gypsies with help from niggers.

The conspiracy first started during WW2 in Sweden. They have been responsible for many events throughout history, including the death of Osama bin Laden.

Today, members of the conspiracy are everywhere. They can be identified by their barks.

They want to rape priests and imprison resisters in Sibir using busses.

In order to prepare for this, we all must an hero. Since the media is controlled by Jens Stoltenberg we should get our information from Kjell Magne Bondevik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...