Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjerne mer. Og livet kunne vært lenger. Ikke fordi jeg er redd døden eller vil leve evig, men kunne nå tenke meg å få gjort alt jeg ønsker og da. Nå har jeg forhåpentligvis god tid enda, da.

 

Når det gjelder Citizen Kane, så har jeg også aktivt holdt meg unna. Har hatt lyst til å se den siden jeg leste om den for første gang, og har faktisk klart å holde meg unna spoilere, men har sett så mange skrive at filmen ikke er så slagkraftig som den en gang var om man har sett mye filmer. Noe slikt ihvertfall.

Lenke til kommentar

Haha. Ligger på (norsk) Netflix, så er lett tilgjengelig ihvertfall. Fin miks av såpeopera og krim med særheten til Lynch som et teppe over det hele. Bra stemning, tidvis alt for mye såpe, og jeg får vel igrunn følelsen av at jeg hadde likt det mye mer om jeg så det som tenåring, men selve krimgåten er dritspennende. Synes også at det først tok av skikkelig i starten av sesong to.

Lenke til kommentar

Det er vel ulempen med NSB, ting går vel ikke alltid på skinner der... mye buss...

 

Jepp. NSB står for Norges største busselskap, som jeg pleier å si. Men jeg er dritlei alle de menneskene som skal spørre "Går busskjøringen bra? Går alt på skinner?" og så le seg ihjel i den tro at de er den første og eneste personen som har dratt den vitsen. Det er akkurat som de gangene kassepersonalet på butikken ikke klarer å lese av en strekkode på første forsøk og kunden spør om det betyr at varen er gratis. Eller den gangen jeg solgte heliumsballonger på 17. mai og folk var mer opptatt av å si "pass på så du ikke letter og flyr din vei" enn å kjøpe ballongene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...