oOF Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Alle sier det, og jeg har ikke sett serien enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Diggere enn brøst. Alle sier det, og jeg har ikke sett serien enda. På tide å se den. Den nest beste serien jeg har sett. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Klarer ikke ta sånt seriøst, minner meg bare om han her http://www.youtube.com/watch?v=hCwog7RFK0s Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Slutt å poste på forumet og konsentrer deg om kjøringa du! Eller vent. Det er først 2. mai at det ikke er lov å bruke mobilen til å surfe med mens du kjører. Carry on. nå har jeg mye dødtid mellom kjøringa Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 På tide å se den. Den nest beste serien jeg har sett. Den beste serien regner jeg med er enten Oz, The Wire eller Sopranos? :] Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Den beste serien regner jeg med er enten Oz, The Wire eller Sopranos? :] The Wire. Klarer ikke ta sånt seriøst, minner meg bare om han her Haha. Nja, Baron blod ligger nå igrunn midt imellom Inquisition og Kvelertak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Norsk klassiker: http://www.youtube.com/watch?v=-FyWd954_VY 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Gartnerlosjen er fett som faen, og Hammer av saft er selvsagt den feteste låta de mekka. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Den beste serien regner jeg med er enten Oz, The Wire eller Sopranos? :] Er nok lite som overgår Breaking Bad, BITCH! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Har ikke fått sett Breaking Bad enda, men skal fjerne alt av hår på hele kroppen om det er bedre enn The Wire. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er nok lite som overgår Breaking Bad, BITCH! Godt å se at noen har testosteronpumpa i drift. Hakke sett Breaking Bad (enda), men tviler på at det kan overgå Oz for min del. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er nok lite som overgår Breaking Bad, BITCH! Så med andre ord innrømmer du at det er ting som overgår Breaking Bad. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Har ikke fått sett Breaking Bad enda, men skal fjerne alt av hår på hele kroppen om det er bedre enn The Wire. Du får gjøre klar barbersakene Husk at vippene også skal bort. Lars, gidd i å kveruler`a! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg kommer til å kverulere frem til den dagen folk uttrykker seg presist. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Du får gjøre klar barbersakene Husk at vippene også skal bort. Skal jeg gjøre det, skal jeg gjøre det skikkelig. Laser. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Breaking Bad er fantastisk, men The Wire er jo seriens svar på Citizen Kane. Det jeg har sett iaf. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg har faktisk ikke sett Citizen Kane. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Veldig aktive dere var her da. Var det ikke fest for dere i kveld da?! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg har faktisk ikke sett Citizen Kane. BLASFEMI! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Har ikke tid til å lese alt jeg vil lese, se alt jeg vil se, høre alt jeg vil høre eller spille alt jeg vil spille. Har lister lange som et vondt år når det gjelder filmer/tv-serier/bøker/tegneserier/musikk/spill. Får vondt i hodet bare av å tenke på det. På tide å legge bort alt og heller vie livet til noe fornuftig, som å bake kake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg