Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

This is my story!

Jeg dro fra Trondhiem med nattoget klokka 24:00 ca. i natt. Jeg sovna klokka 3, våkna klokka 5 og gikk av toget klokka 7. Så kom jeg hjem, kjempetrøtt selvsagt, og pakka ut og sånn. Klokka 10 besteme jeg meg for å se en film på sofaen. Mononoke-Hime heter den; en japansk anime-film. Etter rundt 8 minutter sklei øyelokkene mine igjen, og jeg sovna, men rakk akkurat å trykke pause. For rundt 10 minutter siden, våknet jeg og ante ikke hvor jeg er, men det viser seg at jeg ligger på sofaen, og jeg løper bort til laptopen min og smeller opp Opera, mine innlegg, fprumkaféen og begynner å skrive.

Lenke til kommentar
Oooh, heftig ny avatar, Kibs. Den var betre! :D

Takker. Nie virket ikke så begeistret. Hehe.

This is my story!

Jeg dro fra Trondhiem med nattoget klokka 24:00 ca. i natt. Jeg sovna klokka 3, våkna klokka 5 og gikk av toget klokka 7. Så kom jeg hjem, kjempetrøtt selvsagt, og pakka ut og sånn. Klokka 10 besteme jeg meg for å se en film på sofaen. Mononoke-Hime heter den; en japansk anime-film. Etter rundt 8 minutter sklei øyelokkene mine igjen, og jeg sovna, men rakk akkurat å trykke pause. For rundt 10 minutter siden, våknet jeg og ante ikke hvor jeg er, men det viser seg at jeg ligger på sofaen, og jeg løper bort til laptopen min og smeller opp Opera, mine innlegg, fprumkaféen og begynner å skrive.

Du har forstått det viktige i livet.

Du bor i Oslo, mao?

Eller bommet jeg totalt? :dontgetit:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Oooh, heftig ny avatar, Kibs. Den var betre! :D

Takker. Nie virket ikke så begeistret. Hehe.

This is my story!

Du har forstått det viktige i livet.

Du bor i Oslo, mao?

Jeg bor like utenfor Oslo ja. Jeg ankom Lillestrøm stasjon klokka 7. Det er nærmeste stasjon.

Lenke til kommentar
I rulez them m0ar! :p

Ihvertfall på strekningen Oslo/gokk

Neida. Jeg har bedre husk enn deg, tenk.

Jeg har ikke spist siden klokka 17:30 i går :dontgetit:

Da er det kanskje på tide å pakke noe inn i et stort hull i hodet ditt?

Lenke til kommentar
I rulez them m0ar! :p

Ihvertfall på strekningen Oslo/gokk

Neida. Jeg har bedre husk enn deg, tenk.

Jeg har ikke spist siden klokka 17:30 i går :dontgetit:

Da er det kanskje på tide å pakke noe inn i et stort hull i hodet ditt?

:no: Er så kvalm at jeg er redd for at hvis jeg spiser nå, så spyr jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...