Datasmurf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Der har vi det! Jeg skulle laste ned Corpse Bride og Nightmare before Christmas! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 KIBS! O_ODu som hadde så pen avatar. Hva antyder du? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Fghssssfhh. Hva skal jeg finne på mens LoTRO bruker nitten år på å patches? :| Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Se på Hawthorn knuse Carlton i klipp på Youtube? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Kibs: Likte stillinga på denne videoen, jeg. =D Endret 19. mars 2008 av -rese Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da har jeg vært med på en spørreundersøkelse O_o laaaaaaaang Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kibs: Likte stillinga på denne videoen, jeg. =D Tøffe gutter. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Oooh, heftig ny avatar, Kibs. Den var betre! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 This is my story! Jeg dro fra Trondhiem med nattoget klokka 24:00 ca. i natt. Jeg sovna klokka 3, våkna klokka 5 og gikk av toget klokka 7. Så kom jeg hjem, kjempetrøtt selvsagt, og pakka ut og sånn. Klokka 10 besteme jeg meg for å se en film på sofaen. Mononoke-Hime heter den; en japansk anime-film. Etter rundt 8 minutter sklei øyelokkene mine igjen, og jeg sovna, men rakk akkurat å trykke pause. For rundt 10 minutter siden, våknet jeg og ante ikke hvor jeg er, men det viser seg at jeg ligger på sofaen, og jeg løper bort til laptopen min og smeller opp Opera, mine innlegg, fprumkaféen og begynner å skrive. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Oooh, heftig ny avatar, Kibs. Den var betre! Takker. Nie virket ikke så begeistret. Hehe. This is my story! Jeg dro fra Trondhiem med nattoget klokka 24:00 ca. i natt. Jeg sovna klokka 3, våkna klokka 5 og gikk av toget klokka 7. Så kom jeg hjem, kjempetrøtt selvsagt, og pakka ut og sånn. Klokka 10 besteme jeg meg for å se en film på sofaen. Mononoke-Hime heter den; en japansk anime-film. Etter rundt 8 minutter sklei øyelokkene mine igjen, og jeg sovna, men rakk akkurat å trykke pause. For rundt 10 minutter siden, våknet jeg og ante ikke hvor jeg er, men det viser seg at jeg ligger på sofaen, og jeg løper bort til laptopen min og smeller opp Opera, mine innlegg, fprumkaféen og begynner å skrive. Du har forstått det viktige i livet. Du bor i Oslo, mao? Eller bommet jeg totalt? Endret 19. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Oooh, heftig ny avatar, Kibs. Den var betre! Takker. Nie virket ikke så begeistret. Hehe. This is my story! Jeg dro fra Trondhiem med nattoget klokka 24:00 ca. i natt. Jeg sovna klokka 3, våkna klokka 5 og gikk av toget klokka 7. Så kom jeg hjem, kjempetrøtt selvsagt, og pakka ut og sånn. Klokka 10 besteme jeg meg for å se en film på sofaen. Mononoke-Hime heter den; en japansk anime-film. Etter rundt 8 minutter sklei øyelokkene mine igjen, og jeg sovna, men rakk akkurat å trykke pause. For rundt 10 minutter siden, våknet jeg og ante ikke hvor jeg er, men det viser seg at jeg ligger på sofaen, og jeg løper bort til laptopen min og smeller opp Opera, mine innlegg, fprumkaféen og begynner å skrive. Du har forstått det viktige i livet. Du bor i Oslo, mao? Jeg bor like utenfor Oslo ja. Jeg ankom Lillestrøm stasjon klokka 7. Det er nærmeste stasjon. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg bor like utenfor Oslo ja. Jeg ankom Lillestrøm stasjon klokka 7. Det er nærmeste stasjon. Jaaaa! I rulz teh tog-tidene! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Jaaaa! I rulz teh tog-tidene!I rulez them m0ar! Ihvertfall på strekningen Oslo/gokk Endret 19. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg har ikke spist siden klokka 17:30 i går Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 I rulez them m0ar! Ihvertfall på strekningen Oslo/gokk Neida. Jeg har bedre husk enn deg, tenk. Jeg har ikke spist siden klokka 17:30 i går Da er det kanskje på tide å pakke noe inn i et stort hull i hodet ditt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 I rulez them m0ar! Ihvertfall på strekningen Oslo/gokk Neida. Jeg har bedre husk enn deg, tenk. Jeg har ikke spist siden klokka 17:30 i går Da er det kanskje på tide å pakke noe inn i et stort hull i hodet ditt? Er så kvalm at jeg er redd for at hvis jeg spiser nå, så spyr jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er så kvalm at jeg er redd for at hvis jeg spiser nå, så spyr jeg. Fordi du ikke har spist? Been there, done that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg