Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ikke for meg at det var noen på politikkforumet som ville kommet med drapstrusler, de fleste der er jo saklige og holder seg til diskusjonen.

Anbefaler alle å ta turen innom, mye interessant lesing.

edit: skal man tro det politiske kompasset, er jeg vel teknisk sett den mest høyre ekstreme brukeren der. :xmas:

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Sykt hvor lav terskel enkelte har for å slenge rundt seg med drapstrusler på internet egentlig.

Kan de ikke i det minst grave seg frem til hvem vedkommende er og så ringe han/henne eller iallefall sende melding på facebook isåfall, det å bli truet på livet av "yungbl0dclott96" blir så upersonlig liksom.

Lenke til kommentar

Så ikke for meg at det var noen på politikkforumet som ville kommet med drapstrusler, de fleste der er jo saklige og holder seg til diskusjonen.

Det er opptil flere ganger det har kommet til dels grove trusler her på forumet.

Noen har gått direkte på administratorer og moderatorer også. Ene gangen var vel tilogmed addressa til personen det var rettet mot tatt med så de hadde gjort leksa si.

Slike saker blir selvsagt anmeldt. Hadde enkelte brukere visst det så hadde de nok gjemt seg, men det er mer enn EN gang vi har sendt saker over til politimyndigheter for å si det sånn.

Terskelen er heldigvis høy for å koble inn slikt, men det har vært nødvendig.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...