L4r5 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Trur jeg skal åpne en øl snart selv. Må trøstedrikke etter at jeg kikket ut vinduet og oppdaget at det snør. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Snør ikke nå lenger... 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Uansett, får håpe de har blitt enige med Russland om å fikse opp der nede, og at de klarer å gjøre det litt bedre enn sist gang. Trur jeg skal åpne en øl snart selv. Må trøstedrikke etter at jeg kikket ut vinduet og oppdaget at det snør. Snør ikke i Bergen. Hvor langt nord bor du egentlig? 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Snødde i Åsane for drøyt 10m siden. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Nå har Obama sagt at de har bevis for at kjemiske våpen er brukt i Syria. Tidligere har han sagt at slik bruk ville være totalt uakseptabelt og åpne for aksjoner mot regimet. Nå venter jeg bare på at Balthazar og gjengen på politikkforumet skal brøle ut om konspirasjoner. Lurer fremdeles på hvorfor vedkommende ikke har blitt bannet. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Quakecry, Ytringsfrihet, alltid kjekt det. - Det er en av grunnene til at jeg liker diskusjon. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Lurer på hvor lang tid det tar før noen av konspirasjonsfolka her på forumet klikker og skader noen. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Er de så ekstreme? Aldri beveget meg til den delen av forumet. Er en av de delene sammen med bil/motor og Sport & trening jeg aldri besøker her. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sykelig hodepine, etter å ha vært syk siden Fredag. Noen tips? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sove har ikke funket det siste vannet, og jeg drikker alltid nok vann. Har drukket ekstra i dag også. Det gjør også spesielt vondt etter jeg reiser meg opp osv.. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Lurer på hvor lang tid det tar før noen av konspirasjonsfolka her på forumet klikker og skader noen. Fikk drapstrussel på PM av en høyreekstrem dude fra Politikkforumet Det var ganske spennende det. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sex. Friskluft. Du kan gjerne kombinere begge. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sove hjelper egentlig alltid. Isåfall frisk luft, ikke masse anstrengelser og om det er for ille burde du kanskje ta en paracet og så blir det nok bedre. Og ikke glemme drikke. God bedring 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fikk drapstrussel på PM av en høyreekstrem dude fra Politikkforumet Det var ganske spennende det. Håper du anmeldte ham. Sex. Friskluft. Du kan gjerne kombinere begge. Jeg har vondt i hodet. Blink blink. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sove hjelper egentlig alltid. Isåfall frisk luft, ikke masse anstrengelser og om det er for ille burde du kanskje ta en paracet og så blir det nok bedre. Og ikke glemme drikke. God bedring Har vært ute og sykla til tannlegen faktisk. Soving har jeg ikke fått til noe særlig. Paracet funker ikke på meg omtrentlig. Vann har jeg drukket som bare det siden jeg ble syk. Takk for omtanken Sex. Friskluft. Du kan gjerne kombinere begge. Har desverre ikke mulighet for full pott her... Har vært syk siden fredag, men hodepinen kom først i dag 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg har vondt i hodet. Blink blink. Gå deg en tur. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Pøh. Har trent i to timer i dag. Nå er det Eplemost og CL! Endret 30. april 2013 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 WAT? Trener DU?! Ser for meg at du fortsatt er lubben, fordi om du trener. Do you even cardio? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg