Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høh. Av alle ting. Lurer fortsatt på hvorfor Amazon anbefalte meg den.

Jævla allergi :( Øyet mitt bare renner og renner og renner. Det ser ut som jeg griner hele tiden.

I know your pain.

Må nesten kronisk dryppe meg, og kommer vel til å bli avhengig av nesespray om det fortsetter på denne måten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den følelsen når du har heldagsprøve i engelsk og i det du skal levere oppdager at du har bomma på oppgaven.

I langsvarsdelen skulle jeg skrive om to tekster eller filmer som har bedret forståelsen min av kulturen i et engelskspråklig land.

Med en time igjen av tida jeg kan bruke gjør jeg meg ferdig, ser over oppgaven for å sjekke at jeg har fått med meg alle elementene jeg bør ha med. Og oppdager ordene "you have studied".

Instant panic! Vi har ikke sett de filmene jeg har skrevet om i år! Slette alt og begynne på nytt eller levere og håpe på det beste?

Akkurat da kom engelsklærerinna inn. Vi hadde bare hatt en pensjonist som prøvevakt frem til da. Så jeg tar en spansk en og sier til hu at jeg har skrevet om to filmer vi så sist gang jeg hadde engelsk i '98. Det var helt greit sa hu.

Phew...

• Liker 2
Lenke til kommentar

I know your pain.

Må nesten kronisk dryppe meg, og kommer vel til å bli avhengig av nesespray om det fortsetter på denne måten.

Ja, jeg drypper hele tiden sjæl. Men høyre øye gir seg ikke. Så jeg begynner å bli litt vel frustrert her egentlig. Ser litt passe teit ut at jeg bare griner på et øye også. Men skitt au.

Allergi <3

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flaut med så insane mange jevn gamle som er russ, burde man ikke legge det bak seg når man begynner å krype opp i 20 åra?

Absolutt ikke. Jeg har vært frista til å begynne på VGS igjen for å få være russ en tredje gang. Kanskje svartruss denne gangen, selv om jeg ikke er praktisk anlagt for fem flate øre, eller har noe interesse av en utdanning som fører til at jeg blir svartruss.

"Voksenruss" er det flaueste.

Pff. Det er det mest morsomme! :D

Ja, jeg drypper hele tiden sjæl. Men høyre øye gir seg ikke. Så jeg begynner å bli litt vel frustrert her egentlig. Ser litt passe teit ut at jeg bare griner på et øye også. Men skitt au.

Allergi <3

Det er det venstre her, og jeg er jo omtrent blind i de første fem minuttene etter å ha dryppet meg, siden det svir så inn i gamperæva.

Har prøvd fem forskjellige merker nå, og alle svir like jævlig mye og virker like lite i lengden.

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...