Datasmurf Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg vet ikke, det høres ut som en blanding av frisører, intimbarbering og Hello Kitty i mine ører. 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jævla allergi Øyet mitt bare renner og renner og renner. Det ser ut som jeg griner hele tiden. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Dramaqueen ( ) Endret 29. april 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det er Cakenommy som driver å plusstroller. Damn, busted! > Plussene på forumet avgjør jo alt, alt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Jeg har så mange pluss, at en pluss eller tre på tull ikke utgjør noen forskjell. Det betyr selvfølgelig at dere alle må tilbe med som den ypperste herre over verdenen. Endret 29. april 2013 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Dramaqueen ( ) Ja absolutt. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ingenting som å sitte innhyllet i en sky av ananasdamp og høre på studio-opptak av Alive 2007. <3 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jævlig konge at jeg sitter å fryser 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Nå fikk jeg lyst på ananas. Går opp å henter noe i kantina snart.. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg vet ikke, det høres ut som en blanding av frisører, intimbarbering og Hello Kitty i mine ører. Salon Kitty. Lite Hello Kitty der, ass. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Høh. Av alle ting. Lurer fortsatt på hvorfor Amazon anbefalte meg den. Jævla allergi Øyet mitt bare renner og renner og renner. Det ser ut som jeg griner hele tiden. I know your pain. Må nesten kronisk dryppe meg, og kommer vel til å bli avhengig av nesespray om det fortsetter på denne måten. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Lurer meg selv til å lese pensum hjemme i dag. Lurer på hvor mye jeg får gjort. Hm hm hm 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Den følelsen når du har heldagsprøve i engelsk og i det du skal levere oppdager at du har bomma på oppgaven. I langsvarsdelen skulle jeg skrive om to tekster eller filmer som har bedret forståelsen min av kulturen i et engelskspråklig land. Med en time igjen av tida jeg kan bruke gjør jeg meg ferdig, ser over oppgaven for å sjekke at jeg har fått med meg alle elementene jeg bør ha med. Og oppdager ordene "you have studied". Instant panic! Vi har ikke sett de filmene jeg har skrevet om i år! Slette alt og begynne på nytt eller levere og håpe på det beste? Akkurat da kom engelsklærerinna inn. Vi hadde bare hatt en pensjonist som prøvevakt frem til da. Så jeg tar en spansk en og sier til hu at jeg har skrevet om to filmer vi så sist gang jeg hadde engelsk i '98. Det var helt greit sa hu. Phew... 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 I know your pain. Må nesten kronisk dryppe meg, og kommer vel til å bli avhengig av nesespray om det fortsetter på denne måten. Ja, jeg drypper hele tiden sjæl. Men høyre øye gir seg ikke. Så jeg begynner å bli litt vel frustrert her egentlig. Ser litt passe teit ut at jeg bare griner på et øye også. Men skitt au. Allergi <3 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Flaut med så insane mange jevn gamle som er russ, burde man ikke legge det bak seg når man begynner å krype opp i 20 åra? 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 "Voksenruss" er det flaueste. 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Aldri vært russ. Føler ikke at jeg har gått glipp av noe spesielt. Så tviler på at jeg blir det, når jeg begynner på skolen igjen etter friskmelding. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Flaut med så insane mange jevn gamle som er russ, burde man ikke legge det bak seg når man begynner å krype opp i 20 åra? Absolutt ikke. Jeg har vært frista til å begynne på VGS igjen for å få være russ en tredje gang. Kanskje svartruss denne gangen, selv om jeg ikke er praktisk anlagt for fem flate øre, eller har noe interesse av en utdanning som fører til at jeg blir svartruss. "Voksenruss" er det flaueste. Pff. Det er det mest morsomme! Ja, jeg drypper hele tiden sjæl. Men høyre øye gir seg ikke. Så jeg begynner å bli litt vel frustrert her egentlig. Ser litt passe teit ut at jeg bare griner på et øye også. Men skitt au. Allergi <3 Det er det venstre her, og jeg er jo omtrent blind i de første fem minuttene etter å ha dryppet meg, siden det svir så inn i gamperæva. Har prøvd fem forskjellige merker nå, og alle svir like jævlig mye og virker like lite i lengden. Endret 29. april 2013 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Aldri vært russ. Føler ikke at jeg har gått glipp av noe spesielt. Så tviler på at jeg blir det, når jeg begynner på skolen igjen etter friskmelding. taper 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg