Lycantrophe Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Til andre saker; Hadde helt glemt hvor kjekk Harrison Ford er som Han Solo i Star Wars. Dette stemmer. Men så er jeg heller ikke så stor fan av Leia i Star Wars heller. Dette er fordi hun er eldre enn 12. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 1. Jenta er kjent for å ikke gjøre opp for seg. 2. Du har penger avsatt til ferie. Nei, det er ikke en "supermegafuckingbitch"-ting å si at du ikke har mer penger enn det til å bruke, da det er det du har satt som en grense. Om hun skulle syte eller noe sånt, kan det være på sin plass å påpeke at hennes mangel på penger er hennes egen feil. Ja, det er det jeg tenker også. Men hun klager ALLTID over at hun aldri har penger og at jeg alltid har så mye penger. Jeg sier bare at jeg ikke har penger til overs nå. Fordi det har jeg virkelig ikke. Nei. Til andre saker; Hadde helt glemt hvor kjekk Harrison Ford er som Han Solo i Star Wars. Han er kjempe kjekk. Og takk. Penger du låner bort, kan du anse som tapt. Jeg er svært kritisk til slikt, Om du ikke er villig til å gi bort pengene, ville jeg ikke lånt dem bort. Jeg har ikke råd til å gå i tap på 500 kroner. Og hun var "frekk" nok til å sende over melding også. Og jeg har sagt så utrolig mange ganger at det irriterer meg at folk spør om å låne penger, fordi folk skylder meg og leverer aldri tilbake. 500 kroner er litt også, spesielt når jeg skal på ferie. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Er ikke spesielt stor fan av Leia selv, men Han Solo. Hehe 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ja, det er det jeg tenker også. Men hun klager ALLTID over at hun aldri har penger og at jeg alltid har så mye penger. Jeg sier bare at jeg ikke har penger til overs nå. Fordi det har jeg virkelig ikke. Hun er superdupermegakjerring, eller hva du nå enn skrev. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Gikk selv på en smell med at jeg følte meg barmhjertig en dag, og lånte en kompis 5k, når fristen for tilbakebetaling gikk ut, forsvant han. Det er irriterende ja. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hun er superdupermegakjerring, eller hva du nå enn skrev. Ja, det er mildt sagt. Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meldingen derimot. "Hakke penger, sorry" Gikk selv på en smell med at jeg følte meg barmhjertig en dag, og lånte en kompis 5k, når fristen for tilbakebetaling gikk ut, forsvant han. Det er irriterende ja. Det er nok veldig irriterende. Har selv bare lånt ut 2k, men de har jeg aldri sett snurten av. Drittsekk av et mannfolk. Så jeg har egentlig gitt opp det med å låne vekk penger. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ja, det er mildt sagt. Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meldingen derimot. "Hakke penger, sorry" Bare si at hun burde bli flinkere til å styre økonomien sin, slik at hun ikke havner i slike situasjoner. Og evt presisere at du ikke har penger å låne ut. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bare si at hun burde bli flinkere til å styre økonomien sin, slik at hun ikke havner i slike situasjoner. Og evt presisere at du ikke har penger å låne ut. Jeg skrev at jeg hadde ikke sjanse til å betale for henne og meg. Jeg skrev også at jeg var forsiktig med økonomien, og jeg rådet henne til å ikke mase mer om penger fra meg. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg skrev at jeg hadde ikke sjanse til å betale for henne og meg. Jeg skrev også at jeg var forsiktig med økonomien, og jeg rådet henne til å ikke mase mer om penger fra meg. Smooth. Om hun spør flere ganger, sier du bare nei. Ikke noe vits i å gi videre forklaring, uansett om hun fortsetter å stille spørsmål. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Men du syntes jeg er morsom og det er greit nok for meg Jeg synes du er frekk i kjeften og fortjener en omgang juling. Men jeg mistenker at du synes det er greit nok og. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Smooth. Om hun spør flere ganger, sier du bare nei. Ikke noe vits i å gi videre forklaring, uansett om hun fortsetter å stille spørsmål. Fikk svar tilbake "men du har jo masse penger?! hvis du skal være sånn gidder jeg ikke ut." Wow... Bitch.. Jeg synes du er frekk i kjeften og fortjener en omgang juling. Men jeg mistenker at du synes det er greit nok og. Ja, til frekk i kjeften. Nei til omgang juling. Ja til å få bank. Ettersom jeg mest sannsynligvis hadde banka deg istedet. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Fikk svar tilbake "men du har jo masse penger?! hvis du skal være sånn gidder jeg ikke ut." Wow... Bitch.. Haha, stupid hoe. Hadde det vært meg, hadde jeg sendt noe lignende dette tilbake; "Om du heletiden har behovet for å la andre kjøpe og betale deg for selskapet ditt, kan du heller bare stille deg på et gatehjørne. Bedre lykke der! " Ser ikke noe galt i å ha en frekk tone, når hun bare utnytter deg. Sett henne på plass! 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Faen skal hun ha 500 spenn for? Trenger ikke nødvendigvis drikke på byen, hvis man hiver i seg nok på vorset. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nei. Til andre saker; Hadde helt glemt hvor kjekk Harrison Ford er som Han Solo i Star Wars. OMG. HVORDAN KAN DU GLEMME DET!? 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Er hu støgg?, fine eksemplar av hokjønn får jo gratis drinker på byen uansett. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Haha, stupid hoe. Hadde det vært meg, hadde jeg sendt noe lignende dette tilbake; "Om du heletiden har behovet for å la andre kjøpe og betale deg for selskapet ditt, kan du heller bare stille deg på et gatehjørne. Bedre lykke der! " Ser ikke noe galt i å ha en frekk tone, når hun bare utnytter deg. Sett henne på plass! Fikk en melding til nå over facebook da. "Så, kan jeg låne de 500 kronene? Jeg skal bli drita, og jeg trenger å få i litt meg litt drikke." Unnskyld meg altså, men.. Kan jeg slenge til ekstra her at hun er NAVer? Og typen er NAVer. Jeg prøver å ikke si noe negativt om NAVere fordi jeg vet hvordan det er selv, men HUN er jo grunnen til at de som må få hjelp på NAV får et dårlig rykte på seg. Hun betaler ingenting selv, nekter å jobbe og forventer å låne penger NÅR jeg ikke har penger å låne. Faen i helvete altså. Og jeg vurderer å sende det du skrev der til henne. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 har egentlig gitt opp det med å låne vekk penger. Man låner ikke bort penger. Med mindre man har jævlig mye av dem, lånekontrakt og god nok økonomi til å gjennomføre rettsaker for å få dem tilbake. Kompiser gir man penger, og så gir de tilbake om de har råd/er gode kompiser. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Faen skal hun ha 500 spenn for? Trenger ikke nødvendigvis drikke på byen, hvis man hiver i seg nok på vorset. Ja, det er jo det vi ble enig om. Vi skulle alle kjøpe alkohol sånn at vi kunne dele. Og det ble bare en eller to øl ute. Ikke noe mer. Men neida. Er hu støgg?, fine eksemplar av hokjønn får jo gratis drinker på byen uansett. 7/10. Hun er derimot i et forhold. Og sier det til alle gutter hun møter. Man låner ikke bort penger. Med mindre man har jævlig mye av dem, lånekontrakt og god nok økonomi til å gjennomføre rettsaker for å få dem tilbake. Kompiser gir man penger, og så gir de tilbake om de har råd/er gode kompiser. Jeg prøver å være et greit menneske. Men det viser seg at det faen ikke lønner seg uansett. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg prøver å være et greit menneske. Men det viser seg at det faen ikke lønner seg uansett. Slutt å henge med NAV-junkies. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hvis hun ikke tjener pengene selv, har hun ikke noe realistisk forhold til penger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg