Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Gutter er enkle. Gi oss noe å leke med, så er vi fornøyde. Trenger da absolutt ikke å gi gutter noe som helst, de pleier stort sett å finne noe å leke med selv, hvor enn de er Da burde du dratt frem noe som dette: Vel, høyner! Let's put a smile on your face! Kommer ann på skolen du spør. Ehm... Om jeg spør første og beste skolen da? Eller kanskje om jeg spør første og beste barnehage? Eldrehjem kanskje også? xD Ikke egentlig. Ikke dine egne engang? Endret 26. april 2013 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Oooh, interessert! Hvor/hva? Om du får lov til å si? Det er i Oslo. Det er for et selskap som driver med betalingsterminaler (ikke det største firmaet i Norge, men relativt stort). Vil ikke si navnet, men det handler om å drifte disse, ta i mot henvendelser over telefon og e-post, gi teknisk assistanse, teste software og konfigurere disse terminalene. Jeg er mildt sagt glad, for jeg har egentlig ikke har it-utdannelse eller lignende, men fordi jeg jobber innen teknisk support i dag så ville de gjerne ha meg allikevel. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Tull og tøys, alle jenter elsker pupper. Kunne gjort noe med håret. Er det noe jeg har oversett her? Jeg og. Drittgubbe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Trenger da absolutt ikke å gi gutter noe som helst, de pleier stort sett å finne noe å leke med selv, hvor enn de er Sant, sant! Og skulle det mangle noe å leke med, så har jeg ingen problemer med å "skru av" øynene og forsvinne inn i fantasiland. Vel, høyner! Let's put a smile on your face! Jokern er en klassiker. Hva med... Ehm... Om jeg spør første og beste skolen da? Eller kanskje om jeg spør første og beste barnehage? Eldrehjem kanskje også? xD Nei, eldrehjem holder jeg meg unna. Det kommer til å bli min trygge havn om mange, mange år. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Sant, sant! Og skulle det mangle noe å leke med, så har jeg ingen problemer med å "skru av" øynene og forsvinne inn i fantasiland. Jokern er en klassiker. Hva med... Nei, eldrehjem holder jeg meg unna. Det kommer til å bli min trygge havn om mange, mange år. Fantasiland er bare et øyelokk unna. Men, why close your eyes when you can watch? I know you want to kiss me! Din trygge havn? Joa, men tenk på alle de andre stakkars sjelene som også må bo der sammen med deg da!? Tror nesten det bryter mot Geneva-konvensjonen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Fantasiland er bare et øyelokk unna. Men, why close your eyes when you can watch? Jeg trenger ikke å lukke øynene. Kan faktisk være litt plagsomt til tider, da jeg kan koble ut midt i en (kjedelig) samtale. I know you want to kiss me! C'mere and give me a hug! Din trygge havn? Joa, men tenk på alle de andre stakkars sjelene som også må bo der sammen med deg da!? Tror nesten det bryter mot Geneva-konvensjonen! Tull og tøys! Gamle folk er jo de verste grisene! De vet jo at de ikke har lenge igjen å leve, og de gir definitivt faen i hva folk mener om dem. Gamle griser er de som klyper sykepleiere i rumpen og ser skittent på de unge kroppene. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg trenger ikke å lukke øynene. Kan faktisk være litt plagsomt til tider, da jeg kan koble ut midt i en (kjedelig) samtale. Jeg tror det du beskriver akkurat der er velkjent for gutter, vet ikke hvor mye jenter er plaget av det... de sier i alle fall ikke stort om det -_-' Vel, jeg kaller det uansett bare "HD-Rendering", man tjener på å ha en vill fantasi vøtt, spenstigere hverdag! C'mere and give me a hug! Veeel, tror nok ikke det du, jeg vet godt hva som skjer da! Tull og tøys! Gamle folk er jo de verste grisene! De vet jo at de ikke har lenge igjen å leve, og de gir definitivt faen i hva folk mener om dem. Gamle griser er de som klyper sykepleiere i rumpen og ser skittent på de unge kroppene. Lett å se hvem som er ditt idol ja! Du får heller pensjonere deg tidlig så kanskje du faktisk har en sjanse på noen av de sykepleierne! Hjelper med ung, sexy og rik vøtt, om du ikke heter Huhg Hefner da xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg tror det du beskriver akkurat der er velkjent for gutter, vet ikke hvor mye jenter er plaget av det... de sier i alle fall ikke stort om det -_-' Vel, jeg kaller det uansett bare "HD-Rendering", man tjener på å ha en vill fantasi vøtt, spenstigere hverdag! Har gjort det hele livet mitt, så er liksom normalen. Eksen min satt rett bak meg en gang og sa navnet mitt i 5 minutter, mens jeg stirret ut i luften og koste meg med fantasiland. Veeel, tror nok ikke det du, jeg vet godt hva som skjer da! Jammen tenk så koselig da, får jo et barn sammen! Lett å se hvem som er ditt idol ja! Du får heller pensjonere deg tidlig så kanskje du faktisk har en sjanse på noen av de sykepleierne! Hjelper med ung, sexy og rik vøtt, om du ikke heter Huhg Hefner da xD Ung er jeg, rik jobber jeg med, og sexy kan jeg være, avhengig av hvem som ser. Hugh Hefner er en storkar, og burde være alle menns store idol. Ikke bare fordi han er omringet av lekre damer og silikonballonger, men også fordi han ikke er en idiot. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Har nettopp installert TrueCrypt. Føler meg som en PC-hacker som man ser i FBI-filmer. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Good guy, føler deg pro når du installerer ubuntu server og mestrer commandsa. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Har gjort det hele livet mitt, så er liksom normalen. Eksen min satt rett bak meg en gang og sa navnet mitt i 5 minutter, mens jeg stirret ut i luften og koste meg med fantasiland. Koste deg i fantasiland uten henne da eller? xD Faaaail! Eller, med litt ettertanke så var det kanskje mer som WIN! Litt avhengig av hvor pen eksen din var å se på/mentalt ta på Jammen tenk så koselig da, får jo et barn sammen! Eeeehm, glem det! Vet du hvor vondt det må gjøre eller!? Ung er jeg, rik jobber jeg med, og sexy kan jeg være, avhengig av hvem som ser. Hugh Hefner er en storkar, og burde være alle menns store idol. Ikke bare fordi han er omringet av lekre damer og silikonballonger, men også fordi han ikke er en idiot. Greit nok, han får jo alltid sånne super-korte roller i filmer der han bare skal være tilstede. Damene hans derimot er nesten sånn som de burde være... oppblåsbare xD Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Veit, men nå kræsja servern. Perfect! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Koste deg i fantasiland uten henne da eller? xD Faaaail! Eller, med litt ettertanke så var det kanskje mer som WIN! Litt avhengig av hvor pen eksen din var å se på/mentalt ta på Eksen var kjempesøt og hyggelig og alt sånt. Men av og til så bare kobler hjernen min ut. Spesielt en trøtt lørdagsmorgen fremfor morgen-TV. Eeeehm, glem det! Vet du hvor vondt det må gjøre eller!? Kroppen må ikke være bevisst for å føde. Greit nok, han får jo alltid sånne super-korte roller i filmer der han bare skal være tilstede. Damene hans derimot er nesten sånn som de burde være... oppblåsbare xD Fyren er berømt. Fyren er steinrik. Fyren kan gjøre (tilnærmet) hva han vil. Og de fleste respekterer han. Hva mer kan man ønske (utenom et lengre liv)? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Kan man spørre om råd her? Jeg gjør det uansett. Jeg skal ut i morgen, og i den forbindelse så er vi 3 jenter. Hun ene har ikke penger til å betale for seg fant jeg ut akkurat og spurte så fint om hun kunne låne 500 kr. Problemet er at jeg drar til London den 8 mai og jeg får ikke noe penger før det. Jeg har ikke kjempe mye penger nå, og jeg har lagt av 300 kroner for kvelden. Er jeg supermegafuckingbitch om jeg sier at jeg ikke har mer enn 300 å bruke på meg selv? (Hun vet at jeg har rundt 6000,- på konto. Men det skal jo da gjelde shopping, mat og alt annet i London i 4 dager) Jenta er kjent for å ikke betale for seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 1. Jenta er kjent for å ikke gjøre opp for seg. 2. Du har penger avsatt til ferie. Nei, det er ikke en "supermegafuckingbitch"-ting å si at du ikke har mer penger enn det til å bruke, da det er det du har satt som en grense. Om hun skulle syte eller noe sånt, kan det være på sin plass å påpeke at hennes mangel på penger er hennes egen feil. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nei. Til andre saker; Hadde helt glemt hvor kjekk Harrison Ford er som Han Solo i Star Wars. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Penger du låner bort, kan du anse som tapt. Jeg er svært kritisk til slikt, Om du ikke er villig til å gi bort pengene, ville jeg ikke lånt dem bort. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Til andre saker; Hadde helt glemt hvor kjekk Harrison Ford er som Han Solo i Star Wars. Må innrømme at jeg ikke helt klarer å se det. Men så er jeg heller ikke så stor fan av Leia i Star Wars heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg