Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre med to på åtte som blør, enn ei på 16 som har gjort det før?

Jo nærmere null jo trangere hull?

Lokk med kjeks, få litt sex?

Du er god på de!

Det sier alle som har, men de gjør det egentlig. Men sikkert ikke så veldig behaglig?!

Jeg har aldri hatt, så har ikke noe jeg skulle sagt egentlig da men ;p

Man må nesten ha det selv for å skjønne hvordan det er. Må nå si at tåa var mye verre da men...

Ja, absolutt. Jeg fyller 19 i år (dumpa et år på skolen, siden jeg gikk et år på elektro og hoppa over til allmenn. Så gikk 1 år uten på VGS.)

Det var helt jævlig å sette den på igjen.

Det må det være ja. Hva var grunnen til at du måtte sette på igjen? Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Håper virkelig det ikke skjer med meg. Tannlegen min heter Ahmad Reza og assistenten heter Kari. Fin sammenheng, ikke sant?

Høres ut som et stripperpar.

tror nok ikke det skjer. Var bare min som er lat. Synd for han at han måtte betale hele behandlingen andre gangen selv.

Lenke til kommentar

Ikke så mye tenner akkurat der da...

Men mage og pupper. Yum!

Nei, feil.

Veeeel... Nok et bevis på at gutter er mye lettere å tilfredsstille enn jenter! Skal ikke mye til akkurat :p

Men, til mitt forsvar så var det jo hodeenden av bildet jeg prøvde å vise frem da ;)

Bedre med to på åtte som blør, enn ei på 16 som har gjort det før?

Jo nærmere null jo trangere hull?

Lokk med kjeks, få litt sex?

Haha! Du burde ikke ha tillatelse til å være i nærheten av barn. Har kanskje allerede et generelt besøksforbud mot barne og ungdomskoler? :p

Lenke til kommentar

Veeeel... Nok et bevis på at gutter er mye lettere å tilfredsstille enn jenter! Skal ikke mye til akkurat :p

Gutter er enkle. Gi oss noe å leke med, så er vi fornøyde.

Men, til mitt forsvar så var det jo hodeenden av bildet jeg prøvde å vise frem da ;)

Da burde du dratt frem noe som dette:

theatrical-freaky-sharp-teeth-Favim.com-546673.jpg

Har kanskje allerede et generelt besøksforbud mot barne og ungdomskoler? :p

Kommer ann på skolen du spør. :whistle:

Lenke til kommentar

Haha! Du burde ikke ha tillatelse til å være i nærheten av barn. Har kanskje allerede et generelt besøksforbud mot barne og ungdomskoler? :p

Jeg tenner ikke på jenter,mså litt vanskelig det der med pupper for meg.... Men jenta var deilig, det skal jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...