Gyr0 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 500gr bacon til frokost. Wæow. Er det lov å pilse når man leser på eksamen? Trenger en grunn til å ta meg en øl.. Få deg en cola på mcdonalds og hell opp i litt gin Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Spiste risgrøt i dag! :oo Fikk en form av julestemning, spiste i hagen med solskinn osv så ble rart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Prøvde se en video på bt.no om russ nå. Merker at jeg er kommet langt over punktet hvor jeg ikke bryr meg lengre. Og jentene er ikke egentlig fine lengre heller. Jeg er blitt gammel. :< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Prøvde se en video på bt.no om russ nå. Merker at jeg er kommet langt over punktet hvor jeg ikke bryr meg lengre. Og jentene er ikke egentlig fine lengre heller. Jeg er blitt gammel. :< Skal jeg ringe og sjekke om det er plass på gamlehjemmet for deg? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nei. Har ikke råd til å pensjonere meg helt enda. Får nok jobbe inn i alderdommen. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Prøvde se en video på bt.no om russ nå. Merker at jeg er kommet langt over punktet hvor jeg ikke bryr meg lengre. Og jentene er ikke egentlig fine lengre heller. Jeg er blitt gammel. :< jeg er digg jo. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 jeg er digg jo. føler vi har hatt denne diskusjonen før Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 føler vi har hatt denne diskusjonen før det er en mulighet. men du synes fortsatt jeg er fin Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Kan du egentlig sitere meg på det? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Kan du egentlig sitere meg på det? Nei men innbiller meg det. Hold kjeft og si deg enig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Har for lite referansegrunnlag til å bekrefte eller avkrefte om jeg synes du er digg rent utseendemessig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Spiste risgrøt i dag! :oo Fikk en form av julestemning, spiste i hagen med solskinn osv så ble rart. Har grøt en til to ganger i måneden jeg Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Har for lite referansegrunnlag til å bekrefte eller avkrefte om jeg synes du er digg rent utseendemessig. Men du syntes jeg er morsom og det er greit nok for meg Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde freidig var sånn ca 30 når jeg så bildet av henne, sikkert bare en dårlig vinkel, eller mye sminke, eller dårlig tid på døgnet, eller... Men hey, har bommet værre tidligere. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde freidig var sånn ca 30 når jeg så bildet av henne, sikkert bare en dårlig vinkel, eller mye sminke, eller dårlig tid på døgnet, eller... Men hey, har bommet værre tidligere. Ja, jeg er 30. Nei, jeg er 18 men jeg ser generelt sett ikke så voksent. Blir ofte tatt for å være 16 pgs høyden min. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det er vel en av grunnene til at jeg raskt bytter samtaleevne når jentene lurer på om jeg kan gjette hvor gammel de er. Jeg har sett mange smil gå over til noe skummelt når jeg har kommet med et tall. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Det er vel en av grunnene til at jeg raskt bytter samtaleevne når jentene lurer på om jeg kan gjette hvor gammel de er. Jeg har sett mange smil gå over til noe skummelt når jeg har kommet med et tall. Hahaha, skjønner deg godt. Har et bilde jeg tok av meg selv i dag. Så jeg ser ikke så veldig gammel ut håper jeg. 30 er litt vel gammelt føler jeg. bilde fjernet Endret 26. april 2013 av Freidig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 For lite smil og for mye såpedispenser. Flekk frem et smil og vis verden hvor sjarmerende du er. Eller noe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Du ser gammal ut, men ikke 30 imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg