KatrinaS Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Noe rart skjedde, så meldingen kom på nytt. Men for å svare på deg Lars, blir man rimelig frustrert i løpet av mange av de årene og Endret 25. april 2013 av BananLaks 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Mjæ, tenner ikke akkurat på asiatiske chicks. Spiser en bamse om dagen, burde ikke det holde? Når du har fått et par drinker innabords og damene grinder på fanget ditt samtidig som du har pupper i fjeset så skal det mye til for å ikke bli tent skal jeg si deg 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Funker det ikke med afrikanere og feite folk, funker det neppe med asiater. Funker heller ikke med dverger. Jeg prøvde det i Praha. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Alikevel, mann. To år! Jeg hadde vært klar til å stikke pikken min i et kumlokk før det hadde gått et halvt. Du lærer å bli tålmodig når det går rundt 2 år mellom hver gang. Gå til lege, ta hormonsjekk, få test på resept, slank av deg noen kg, så skal du se det ordner seg automatisk. Tror ikke det er noe galt med hormonene mine akkurat, og tror heller ikke at det at jeg slanker meg vil gjøre det lettere for meg å preike med damer eller tenne på damer som ikke tenner meg. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Tror ikke det er noe galt med hormonene mine akkurat. Galt og galt fru blom, jeg mener bare utifra det du har sagt om livstilen din på forumet forunder det meg ikke om egenproduksjonen din av testosteron er på nivå med en frisk 50åring. Mens dette ikke i det hele tatt trenger og ha en åpenbar innvirkning på liv/livskvalitet kan jeg banne på at du hadde generelt blitt friskere i fisken og generelt mer energifull/fornøyd med nivåene til en (frisk) 20ish-åring. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hovedtema i DNFK i skrivende øyeblikk: Datasmurf sitt sexliv Eller mangel derav. Du lærer å bli tålmodig når det går rundt 2 år mellom hver gang. Eller så bare sørger man for at det ikke går så lenge. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Breie hofter, bitchtits, uren/kvisete hud, knakende stemme, depresjon. Har man 3 eller flere av disse punktene i en alder av 25+ bør man seriøst vurdere å få sjekket nivået av diverse hormoner. Har man lagt på seg tvilsomme dårlige kost/trening/søvn-vaner over lang nok tid så er det ikke alltid at det i det hele tatt er mulig å rette opp dette kun ved trening og korrekt kosthold. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Det er da heller ikke noe problem å dra til legen og få sprøytet inn litt testosteron. Det krever såklart at det er påvist et for lavt testosteronnivå. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Det er det som er poenget mitt, ser man seg litt rundt så er det mange som kunne ha hatt godt av å få sjekket det. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Da tar man heller å letter litt på ræva, og kommer seg i form. edit, funker 99% av gangene. Endret 25. april 2013 av dicktator 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Da tar man heller å letter litt på ræva, og kommer seg i form. Møtte en kar i jobbsammenheng for ikke så lenge siden, kunne sett med ett halvt øye at han var far gone forbi det som kunne ordnes med ordentlig kost og trening. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Da tar man heller å letter litt på ræva, og kommer seg i form. edit, funker 99% av gangene. Problemet er jo å faktisk lette på ræva. Funker 30% av gangene. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg lo. Tror 30% er vel optimistisk. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Galt og galt fru blom, jeg mener bare utifra det du har sagt om livstilen din på forumet forunder det meg ikke om egenproduksjonen din av testosteron er på nivå med en frisk 50åring. Mens dette ikke i det hele tatt trenger og ha en åpenbar innvirkning på liv/livskvalitet kan jeg banne på at du hadde generelt blitt friskere i fisken og generelt mer energifull/fornøyd med nivåene til en (frisk) 20ish-åring. Jeg tror jeg har nok testosteron, for å si det mildt sagt. Jeg er ganske fornøyd med å ha lite energi, i grunn. Selv om ingen tror på det. Go figure. Breie hofter, bitchtits, uren/kvisete hud, knakende stemme, depresjon. Har man 3 eller flere av disse punktene i en alder av 25+ bør man seriøst vurdere å få sjekket nivået av diverse hormoner. Har man lagt på seg tvilsomme dårlige kost/trening/søvn-vaner over lang nok tid så er det ikke alltid at det i det hele tatt er mulig å rette opp dette kun ved trening og korrekt kosthold. Woop, bare 2. Breie hofter og moobs, w00t. Eller så bare sørger man for at det ikke går så lenge. Det funker jo også, men jeg tar det som det kommer. Sikkert karma for at jeg fikk nok før jeg ble kjønnsmoden. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Problemet er jo å faktisk lette på ræva. Funker 30% av gangene. Problemet er ikke å lette på ræva. Problemet er å la være å sette seg ned igjen. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hva skjer hos dere? Fikk nettopp en 50 lapp av mamma til og kjøpe noe godt, men vet ikke hva 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 får nok bare kjøpt et spedbarn for den summen der. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hva skjer hos dere? Fikk nettopp en 50 lapp av mamma til og kjøpe noe godt, men vet ikke hva 3 liter helmelk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg