Sexylubb1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 En svensk kanal trodde de hadde bilde av syria. Viste seg å være fra assasins creed. Nå var tegningen fra Assasins Creed faktisk av Syria da. Dvs slik man i spillet forestiller seg at det så ut der for noen hundre år siden. Utrolig nok, så har jeg det. Henger litt etter.. Noen som har hørt 'gentleman' av psy? Ja. Den er jo skitgammel. Merkelig at teknofil kjører sak om det først nå! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Nå var tegningen fra Assasins Creed faktisk av Syria da. Dvs slik man i spillet forestiller seg at det så ut der for noen hundre år siden. Ja. Den er jo skitgammel. Merkelig at teknofil kjører sak om det først nå! Jaja, sånn kan det gå. Hørte sangen først i dag. Ikke hat meg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Du kan liksom ikke komme med forrige måneds avis for så å diskutere innholdet med folk. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg leser måneds gamle aviser, og da forventer jeg at andre begynner med det samme! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Du kan liksom ikke komme med forrige måneds avis for så å diskutere innholdet med folk. det fungerte for normies da gangnam style var det mest populære da 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 A fakin hell....... QTF (quote for truth) 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 QTF (quote for truth) 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Snip 100% uenig med deg, ser jeg ei berte som går i samme retning som meg sent på kvelden/natten så passer jeg alltid på å gå akkurat så langt bak hun at hun nesten ikke legger merke til meg, snur hun seg dukker jeg fort bak det nærmeste jeg kan hjemme meg bak, og går hun kjappere så går jeg kjappere og sånn at hun ikke føler seg helt alene heller. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Passer alltid på og ha på meg en sort jakke med hette som jeg alltid har tredd over hodet også for å ikke virke for personlig/skremmende. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det er bra gjort av deg Primer4, ensomhet har blitt et stort problem blant unge de siste årene. Det er fint at det er noen som tar ansvar og prøver å gjøre noe godt for samfunnet. Det er ikke alltid mye som skal til for å gjøre noens dag bedre, det holder å vise litt omtanke og medmenneskelighet. Vise at man bryr seg 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Om alle menn gjorde som meg ville ingen jenter føle seg utrygg på vei hjem og ingen ville blitt offer for overfallsvoldtekt. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 I tillegg kan du redde jenta hvis noen eventuelt skulle voldta henne, for da er du bare et par meter bak henne. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det er det jeg prøver å forklare dem om de sier at jeg skal gå vekk/holde meg unna/at de har pepperspray. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ta heller å drikk en proteinshake. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Dw7gvdm5sfo BF : "Se på Lommemannen...se på Viggo Kristiansen.....nei , de er jo ikke så mye å se på , se heller på meg !" *holder tommeln opp foran kamera* ho ho Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 100% uenig med deg, ser jeg ei berte som går i samme retning som meg sent på kvelden/natten så passer jeg alltid på å gå akkurat så langt bak hun at hun nesten ikke legger merke til meg, snur hun seg dukker jeg fort bak det nærmeste jeg kan hjemme meg bak, og går hun kjappere så går jeg kjappere og sånn at hun ikke føler seg helt alene heller. Full av Ironie?! ;p 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg har en mistanke om at Elvis er den av oss som har det mest morsomt mens han poster innlegg. 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ein skigard kan'kje vara evig, veit du ... Kan aldri vara evig. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Når jeg kjeder meg i timene på skolen og jeg sitter bakerst, da åpner jeg KG og begynner å lese i "skråblikk og generaliseringer". DET er et artig underforum. Det er egentlig Aktuelle saker og. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg