L4r5 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Samme løkhuet insisterer på å kjøre inn i skolegården og parkere rett ved siden av inngangsdøra. Det er nemlig for mye for langt å gå de 200 meterene fra elevparkeringa. Hu følte seg skikkelig urettferdig behandlet da mattelæreren "sladret til kontoret" og hu fikk beskjed om å flytte bilen. Det er forsåvidt en parkering 50 meter unna der hu parkerer også, men den pleier å være fyllt opp når hu kommer. Det er som regel 30-45min etter at skolen egentlig begynner. Det siste skal jeg ikke kjefte på. Er ikke alltid til tida jeg heller, men da får hu faen meg parkere på den andre parkeringen. Hu presterte å si at hvis ikke hu fikk parkere der hu gjorde så var det ikke noen vits i å komme på skolen. Var så langt å gå. Tar lang tid. Nevermind at hu tar parkeringa til de som faktisk har bevegelseshemninger liksom. Men det mest irriterende er når vi skal sitte og jobbe hver for oss. "Nei, nå synes jeg vi skal ha på litt musikk.", sier hu. Og setter på den mest hjernedøde tyggegummipopen som finnes. På iPhonen. Sorry at jeg ranter. Bare trenger å få det ut. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ekleste jeg har lest. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Fantes ikke slike jenter da du var ung, Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Fantes ikke slike jenter da du var ung, Lars? Joda. Og jeg irriterte meg like mye da også. Heldigvis fantes det ikke mobiltelefoner man kunne spille musikk på da jeg gikk på skolen sist gang.Nevnte jeg forresten at hu bruker skolen til å drive med nettverksalg av sminke? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Broderen er helt lik. Jeg hadde samme tankegang når det var snakk om matte. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Mmmm, brunkremhorer. Schmaker gotth. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Helt ærlig så synes jeg det er mye som er obligatorisk på videregående som egentlig ikke nødvendigvis burde være det, f.eks matematikk og historie. Det er så klart nødvendig å forstå det siste århundrets historie, men de aller fleste vil ikke få noe ut av eldre historie som om føydalsamfunnet. Dessuten blir det så lavt nivå på mange teoretiske fag, spesielt historie og norsk, når det skal tilrettelegges for folk som har absolutt ingen interesse av faget. Mest av alt er jeg bare bitter og sur fordi jeg ikke har studiekompetanse ennå mens vennene mine driver og får seg høyere utdanning og lærer om interessante emner Endret 23. april 2013 av cowboy bob Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 "Unyttige fag" blir det ikke færre av opp i videre studier. Jeg har hatt min andel mattefag i studiene. Nå sitter jeg stort sett med 5 formler, resten er ganging og deling, de gangene jeg vil kontrollregne noe programvaren har gjort. Det mest bortkastede faget er likevel nynorsk for min del. Det kunne vært en del av norskundervisningen på samme måte som norrønt/islandsk, 1800-talls dansk-norsk og samisk. Noe vi gikk gjennom uten å få karakter på det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 mMmm ... Omelett med oster og kjøttprodukter til lunch. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ubrukelige drittøyne. Er så tørr på øynene at man skulle trodd jeg hadde røyka noe, så linsene nekter å holde seg på plass=meg blind på jobb. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ubrukelige drittøyne. Er så tørr på øynene at man skulle trodd jeg hadde røyka noe, så linsene nekter å holde seg på plass=meg blind på jobb. Haha, kjenner meg igjen der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Mine svir og klør sånn at jeg ikke klarer å se klart. Sitter jo med øya mer igjen enn åpne pga. smerten. Og dråpene jeg har fungerer heller ikke. Hurra ... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Sykt plagsomt hvis linsa faller ut når man er langt hjemmeifra og ikke har tilgang på reserve. Å gå med ett blindt øye, og falkesyn på det andre fucker opp huet, nesten som å kjøre en stor, blinkende karusell. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ja, det er forferdelig. Jeg prøvde ut linser på ungdomsskolen, men for det første reagerte øynene mine på dem, og for det andre merket jeg hvor forferdelig det var å kombinere linser og pollensesong. Og så var det den gang i sløyden at den ene linsa datt ut mens jeg sto og høvlet og rett ned i høvlesponet, og jeg hadde glemt brillene hjemme. Fant fort ut at jeg ikke var skapt for linser. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Sykt plagsomt hvis linsa faller ut når man er langt hjemmeifra og ikke har tilgang på reserve. Å gå med ett blindt øye, og falkesyn på det andre fucker opp huet, nesten som å kjøre en stor, blinkende karusell. Har brukt 1 linse jeg også har sovet med de siste 3 døgnene. Begynner å venne meg til det Grunnen er at jeg venter på en ny pakke... @Datasmurf: Det er kjipt. Med noen går det rett og slett ikke. Men er et slit, og det koster mye med linser og. Laser er vel det beste mtp alt, hvis det går bra, og synet ditt ikke går tilbake igjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ja, jeg satser på lasik. Må bare klare og spare opp penger til det. Forøvrig er Sarah Palin en større imbesil enn jeg trodde. Invadere det muslimske og arabiske landet Tsjekkia? WTF? Dama der er full av geografiske feil. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Uhh kan du gi en link til det der? Jeg greier ikke å tro det før jeg ser det med mine egne øyne Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ja, jeg satser på lasik. Må bare klare og spare opp penger til det. Er det ikke 20k per øye ca? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Noe sånt ja. Bob, http://dailycurrant.com/2013/04/22/sarah-palin-calls-invasion-czech-republic/ Selvfølgelig lov å håpe at det er fake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg